Java software, voor wat dient dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

veronique48

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Kan er me iemand uitleggen wat de "JAVA" software doet op mijn PC. Ik programmeer er niet in maar misschien is het een runtime-versie die gebruikt wordt bij "internet explorer" (JAVA-script of zoiets:confused: )

Bij een update van win98 werd er me gevraagd de JAVA-opties aan te passen. Was het onveilig. Kortom, ik snap het niet.

Kan dit een oorzaak zijn van "Runtime error 226"??? vooral bij het opstarten van "internet explorer".:confused:

Wie laat mij iets weten, bedankt op voorhand.:cool:
Email: vm.dierkx@versateladsl.be
Thankx:thumb:

Dit moet al helpen: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK. Ligt vaak aan de webmaster(s) hoe een site is opgebouwd.

Tipje, het vermelden van je emailadres is niet verstandig, spammers zijn er gek op....via de knop Aanpassen kan je dit verwijderen.

Welkom op helpmij :) Je had je vraag al hier gesteld. Hem nog een keer plaatsten op een andere plek heet crossposten en dat mag niet volgens de huisregels

Verder heb je in alle twee de vragen je e-mail adres gezet en dat is in verband met spam niet aan te raden. Dus als je in beide vragen op aanpassen klikt kun je je e-mail adres weghalen als je dat wilt:). Verder, omdat dit een crosspost is wordt deze gezloten en kun je verder in die andere:)

[edit] ow... Ik was net te laat zie ik :D [/edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan