java sun virtual machine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arthur de Smet

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Hallo,

Ik krijg de virtual machine van Sun maar niet volledig aan de praat. Sommige plaatjes op het internet worden niet weergegeven (rood krijsje) en als ik op sommige javascript-knoppen klik, gebeurt er niks.

Ik heb de test bij Sun gedaan (http://java.com/en/download/help/testvm.jsp) en krijg steeds de melding helemaal onderaan van een proxy settings error. De andere testonderdelen zijn wel OK. Heb op de site van Sun alle helponderwerpen in verband hiermee bekeken, maar niks lijkt te helpen. Volgens de console zijn de settings van mijn browser goed overgenomen. Ik gebruik de Proxomitron (proxy-software), maar als ik om de proxy heenga, heb ik dezelfde problemen.

Wie heeft er een idee wat er mis kan zijn?

Groet, Arthur

Guido bedankt, maar dat gaat over de Microsoft Virtual Machine. Ik heb die van Sun.

Arthur

Geplaatst door Arthur de Smet
Guido bedankt, maar dat gaat over de Microsoft Virtual Machine. Ik heb die van Sun.

Arthur

dan pak je toch gewoon de microsoft versie
die doet het prima!

Dat zal ik inderdaad maar eens proberen dan. Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat.

Geplaatst door Arthur de Smet
Dat zal ik inderdaad maar eens proberen dan. Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat.

tot nu toe krijg ik vnml positieve reacties van mensen die via mijn site hun problemen opgelost hebben, en dat zijn gebruikers van oa XP van over de hele wereld

microsoft ondersteunt deze versie nog steeds dus het moet werken!
succes!

idd.

Bij mij werkt de MS versie ook gewoon 100%.

wie niet waagt.....

Nou, ik heb de Microsoft Virual Machine geïnstalleerd, maar heb nog steeds hier en daar problemen met afbeeldingen die niet getoond worden. Het lijkt er dus op dat het niet hieraan ligt. Ik begin te vermoeden dat ik de laatste tijd gewoon wat vaak op sites gestuit ben waarop de afbeeldingen niet goed geladen zijn. Ik kwam met name ergens een site tegen met een hoop .jpg afbeeldingen, waarvan ik er een aantal wel en andere weer niet kon zien. Als ik hierover nadenk, moet het haast wel aan die site liggen.

Het probleem lag dus waarschijnlijk niet aan mijn computer, en ik beschouw de vraag dus maar als opgelost.

Bedankt allemaal voor jullie suggesties.

Arthur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan