java sun

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielleth

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2005
ik heb voor mijn homebanking java sun 1.4 in gebruik. men heeft mij uitdrukkelijk gezegd dat ik niet mag upgraden (anders werkt er iets niet meer) . maar ik krijg telkens ik de pc opstart de melding dat er updates zijn voor java. hoe krijg ik dat verwijderd zodat die melding niet meer komt . nu sluit ik gewoon telkens het venstertje maar bij de volgende opstart is het er weer.

alvast bedankt
Daniëlle:rolleyes:

Open java sun vanuit configuratiescherm klik op tab updates, en vink de mogelijkheid van automatische updates uit.

kan dat geen kwaad als ik de automatische updates uitschakel ?

bedankt
Daniëlle

Neuh..

Maar houdt het wel even in de gaten wanneer je kan updaten. Meestal zijn het toch vrij belangrijke beveiligingsupdates.

ik heb geen resultaat met de uitschakeling van de updates . nu krijg ik de melding dat mijn pc niet veilig is als ik de automatische updates uitschakel en ik krijg nog steeds de melding dat de updates van java sun klaar zijn op op de pc te zetten
wat doe ik ?

alvast bedankt
Danielle

Geplaatst door danielleth
ik heb geen resultaat met de uitschakeling van de updates . nu krijg ik de melding dat mijn pc niet veilig is als ik de automatische updates uitschakel

Heb je de autoupdate van Windows of die van Java uitgezet :confused:?

kan je mij uitleggen hoe ik in het programma java sun geraak om daar de beveiliging uit te zetten. ik probeer via configuratie scherm maar daar weet ik niet meer hoe ik in java sun geraak

alvast bedankt

Daniëlle

Klik op de startknop op de taakbalk > ga naar configuratiescherm > dubbelklik op het icoon "java" (Het kopje koffie of thee) > als java open is, ga naar tabblad update, en haal het vinkje weg, bij automatische updates.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan