java test downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucabrasi

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2007
Heey mensen,
Kheb een vraagje, kheb een test staan in denk in java op een website. Maar het probleem is dat ik de uitslag van die test pas krijg nadat alle vragen beantwoord zijn. Is het mogelijk om bv die applet of javascript te downloaden en het op de pc te bewaren zodat ik ook offline die vragen kan invullen en de antwoorden naderhand bekijken ?
Het zijn allemaal meerkeuze vragen, dus als ik dat offline kan doen kan ik dat meteen zien welke vragen fout zijn.
Maar kheb geen flauw idee hoe ik die script/applet/module of hoe dat ook heet, hoe ik dat moet downloaden.

Kan iemand me aub helpen ?

Of een manier waarop ik de hele pagina kan downloaden en daarmee dus ook dat gedeelte van die java test heb. Het gaat mij er eigenlijk om dat ik kan zien welke vragen goed zijn en welke niet, ipv alleen de uitslag.

Heb net de hele pagina gedownload met een programma. Maar als ik de internet verbinding verbreek kan ik alleen de links zien aan de zijkant maar niet de vragen zelf..

Kwil je een privebericht sturen met de website, maar ik kan je niet sturen. Ik kan je de site eventueel ook mailen als jij dat kan wat ik bedoel. Ik wil die site niet open en bloot op het forum posten omdat het eigenlijk een website is van een cursus wat ik volg. En dat examen zijn de oefenvragen. Alleen jammer dat ze er niet bij zetten welke vraag fout is. Daarom dat ik dat script of applet of wat het is wil downloaden.

Zo'n test is te maken met Java, JavaScript, PHP, nog iets anders of een combinatie hiervan. Het is dus lastig om te vertellen hoe je zo'n test download omdat dat afhangt van de gebruikte techniek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan