Java updates//Silverlight/Microsoft .NET Framework

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissMe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2010
Ik keek net bij software bestanden wijzigen/verwijderen en toen stonden er Java update 7 en 17... Ik vroeg me af of ik 7 gewoon kan verwijderen zonder problemen te krijgen?

Kan je Microsoft Silverlight verwijderen als je gewoon Adobe hebt of heb je Silverlight per sé nodig voor bepaalde (oude) filmpjes?

En ik vroeg me ook nog af, ik heb 3 bestanden; Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2, Microsoft .NET Framework 3.0 Service Pack 2 en Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 heten... moet ik die alle 3 houden of kan ik er een (of 2) van verwijderen?

Alvast bedankt als jullie willen helpen :)

Over Silverlight weet ik niets, maar over de andere zaken wel:
a. .Net framework 3.5 bevat alles vanaf 2.0 t/m 3.5. Je kunt dus de andere deïnstalleren, zolang je (1.1 en) 3.5 maar laat staan.
b. Je hoeft alleen de laatste update van Java te behouden. Oudere versies kunnen dus gedeïnstalleerd worden.

Succes,

Tijs.

Over Silverlight weet ik niets, maar over de andere zaken wel:
a. .Net framework 3.5 bevat alles vanaf 2.0 t/m 3.5. Je kunt dus de andere deïnstalleren, zolang je (1.1 en) 3.5 maar laat staan.
b. Je hoeft alleen de laatste update van Java te behouden. Oudere versies kunnen dus gedeïnstalleerd worden.

Succes,

Tijs.
Is deïnstalleren anders dan verwijderen? Want ik kan de .NET Frameworks niet verwijderen, dan geeft hij een foutmelding dat het andere progamma's zou beïnvloeden of zoiets...?

Ik zie nu dat het niets oplevert om .NET framework op mijn manier aan te pakken, want je krijgt toch via Windows Updates die 'andere' versies aangeleverd. Doe dus maar niets aan .NET framework.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan