java vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo ik heb java sun maar dees werkte niet goed dees heb ik er allemaal af gegooit maar er blijven een paar bestanden hangen die heb ik via de verkenner weg gegooit maar ergens zit er nog iets denk ik als ik het opnieuwe wil instaleren zeg hij dat er nog een oude versie van java sun op staat weet iemand welke javasun ik moet hebben ik heb win xp home

of is er ook aan ander java programma want bij javasun heb je zoveel downloads

gr tim

Het ligt eraan wat je precies wilt.

Wil je alleen de java runtime (software die nodig is om java programma's en applets wilt draaien) dan kun je het beste naar www.java.com gaan en dan op de knop get it now die aan de rechterkant staat. Let op deze download is +/- 10 Mbyte dus niet echt geschikt voor telefooninternetters. Je kunt ook kiezen voor de Microsoft Virtual Machine die is dacht ik te vinden bij windowsupdate.microsoft.com.

Wanneer je programma's wilt schrijven en compileren dan moet je de nieuwste versie van J2SE SDK downloaden die te vinden is bij http://java.sun.com onder de sectie downloads ->klik daarna op de link Java 2 Platform, Standard Edition (J2SE) deze is ongeveer 40 Mbyte. Let op zorg ervoor dat je de SDK en niet de JRE download aangezien de JRE de java runtime (zie alinea hierboven) is waarin niet de compileerder zit.

Ik hoop dat dit duidelijker is.

De groeten,
Mark

[EDIT]
Was een /B afsluiter vergeten :o
[/EDIT]

Laatst bewerkt:
Stik duidelijk het is me wel gelukt kan alleen nog geen cds downloaden via http://free.mp3fusion.net/ dan hoor je zo site te krijgen en als je op start klik download hij allemp3tjes naar je c:\ maar deze doet het niet ;(

Ten eerste heb ik de site bekeken en gezien dat er geen applets op die site staan en je dus eigenlijk geen java nodig bent.

Ik denk dat ik overigens het probleem wel weet er worden namelijk gebruik gemaakt van pop-up's heb je toevallig een pop-up killer aan staan? Zoja zet deze eens uit.

De groeten,
Mark

Dat dacht ik al maar dees heb ik idd uit gezet, zodra ik op een cd druk open er een nieuwe scherm en open hij de java naast de klok kom een pictogram te stann.

gr tim

Zou je ook een directe link van waarop je klikt kunnen geven aangezien ik niet precies waar je op klikt omdat ik niet van dat soort site's download.

De groeten,
Mark

[mod]tja, dit mag dus niet[/mod]

Met dank aan de melder!

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zie dat ik hem niet mag kopieren hier heen maar helaas genoeg andere sites maar met j2se 1.4.2 heb ik genoeg dan kan ik alles mee begrijp ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan