Java web aoolicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wimpieoh

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2008
Berichten
40
Als ik mijn Java web applicatie run toont Netbeans 6.9 steeds onderstaand bericht.

'Could not access the URL through the external browser. Check the browser configuration.'

Heb al gekeken naar de instellingen/configuratie van Firefox maar zie überhaupt niet waaraan dit kan liggen. Iemand een idee?
 
Als ik mijn Java web applicatie run toont Netbeans 6.9 steeds onderstaand bericht.

'Could not access the URL through the external browser. Check the browser configuration.'

Heb al gekeken naar de instellingen/configuratie van Firefox maar zie überhaupt niet waaraan dit kan liggen. Iemand een idee?

Mogelijk Mag je je interne server niet benaderen beveiliging natuurlijk en kan je het bij de instellingen veranderen of moet je het betreffende bat bestand aanpassen als die al bestaat

best installeer je erbuiten een testserver en maak je een env variable die ondersteunt worden maar netbeans is niet zo mijn ding


PS het was mij nog niet duidelijk wat het probleem echt is maar een print-screen zou wonderen doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan