java werkt op somige sites niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

maggi_mij

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
de web site van mij school staat het uival op enz. en voor die site heb ik java nodig ik heb nu java (tm) 2 platform maar de icoontjes waar ik op moet klikken als ik er op klik gebeurt er gewoon niks echt :confused: gewoon maf en die site is eigenlijk best belangrijk voor me oja hier is de site www.christiaan-huygensschool.nl misschien snappen jullie dan beter wat ik bedoel

School????????
Moet je nog naar school dan? jk ;)

Krijg je wel het menu te zien?
Klik ik op Nederlands, dan krijg ik dit;
Deze presentatie bevat inhoud die mogelijk niet goed door de browser kan worden weergegeven. Deze presentatie is geoptimaliseerd voor meer recente versies van Microsoft Internet Explorer.

Als u toch wilt doorgaan, klikt u hier.

Ik gebruik dus Firefox.

De overige linken uit het menu werken wel.

Heb je iets aan je computer gewijzigd, verwijderd of toegevoegd?

:cool:

nope

heej ja ik zit op school maar ik starte gewoon de computer op en ging naar de site en deet het niet meer ik kan klike wat ik wil maar op geen 1 doet ie het heb al verschilende java's geprobeert maar heb niks bij java ingesteld of verwijdert k snap er gewoon niks meer van

Hey da's toevallig.
Ik heb een soortgelijk probleem dus dacht: laat ik de jouwe ook bekijken.
Als ik die site van je school bezoek zie ik wel het menu, maar wat ik ook klik er gebeurt niets. Ik kreeg bij het 1ste bezoek wel een melding dat er door Windows een pop-up werd geblokkeerd. Nu heb ik de Pop-up blokkering uitgezet... de temp bestanden gewist en nog steeds gebeurt er niets.

IK heb eigenlijk niet veel toe te voegen dat je zou kunnen helpen, maar wilde alleen laten weten dat ik dit ga volgen [en er misschien ook mee geholpen wordt.]

Oh ja... ik gebruik Sun Java ipv die van Microsoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan