java wilt niet verwijdert/ge-update worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Ik heb hier weer zon irritant gevalletje.
Java laat zich niet verwijderen of updaten.
Zowel als bij het de-installeren als bij het update
krijg ik deze melding te zien:
javaprobleem.png

wat kan ik nu doen?

Moet erbij vertellen dat dit op een windows 8 computer gebeurt (32bit)

Laatst bewerkt:
Hallo megabyter. Ik hoef niet veel te typen. :D Ga hier eens lezen, wellicht kom je er hier mee uit. Echt java he. :confused: Klikje

werkt ook niet, ook dan krijg ik die melding.
idd typical java weer :(

:confused: Sommige' n gebruikers op normale manier JAVA kunnen NIET verwijderen, en dat is altijd een aparte verhaaltje over welke je nu een boek zal kunnen schrijven ...
dus dat nu niet hoef normale wegen om Java te kunnen verwijderen hier opschrijven(ingewikkeld zijn :D ), kan ik je een ander ( ook bekende ! ) manier vertellen en dat is via veilige modus dan ...:)
ALS je wel op die manier beslist wel doen ...moet je bijv. programmaatje ''Perfect Uninstaller'' voor hebben ...kijk en volg screenshot ....!

ng8yo.jpg
100% moet kunnen ! ! .....;) en later, na her-start...installeer maar opnieuw laatste versie dus .....:thumb:

Laatst bewerkt:
ik gebruik; "Geek" dat programmatje wat jij gebruikt ziet er voor mij nogal onbetrouwbaar uit..
ondanks dat had ik wel wat aan je info dus alsnog bedankt! :D
Dat ik hier zelf niet op gekomen bent *facepalm*

Ok, je hebt het dus gewoon - niet moeilijk doen - in Veilige modus verwijderd???!!!...

Ok, aha, nu begrijp ik de *facepalm*... Is iets heel anders dan wat ROYONIX beschreef... :P

Ik ga die Geek eens aan een nader onderzoek onderwerpen, maar ziet er goed uit op het eerste gezicht!.. :cool: :thumb:

ja moet je doen, is mooi spul en doet precies wat je ervan verwacht, en hij is nog gratis ook daar kunnen vele de-installers een puntje aan zuigen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan