Java #%$

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopper

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2001
Wordt gek van de JAVA sites....alles geprobeerd maar sites met JAVA werken nog steeds niet. Heb Javo virtual machine erop gezet maar geen succes.

Een voorbeeld van een site welke niet werkt is dommelsch.nl...er verschijnt een logo, maar als ik erop klik gebeurt er niets...

Iemand een idee??

Ik heb het geprobeerd via deze link....maar helaas. Nog steeds hetzelfde resultaat. Blijft vreemd.
Misschien IE explorer opnieuw installeren??

Misschien staan de java niet ingeschakeld bij extra, internetopties, geavanceerd ??

Bedankt voor alle tips....maar het werkt nog steeds niet. :(

Ik heb ook flash erop gezet, maar nog steeds geen resultaat (in ieder geval niet op de dommelsch site).

Een andere site welke niet werkt is het gallery onderdeel van incredimail....is dit java of flash? Links onderin mijn statusbalk staat javascript:void(0)

Ook op mijn desktop pc werkt het trouwens niet.....

Wat zie je op de dommelsch site? Komt er een tweede scherm tevoorschijn?

Want als dat niet zo is werkt je javascript waarschijnlijk ook niet..

Ga dan in Internet Explorer naar Extra > Internet-opties: tabblad geavanceerd.
En klik daar op de knop 'standaardinstellingen herstellen'.
Op het tabblad Beveiliging en Privacy klik je ook op 'Standaardniveau'.

Op deze site kan je je Java VM testen. Zie je onder 'Test your JVM™' het Duke Logo dansen?

Zo niet.. Ga dan naar Extra > Internet-opties > knop instellingen > knop Objecten weergeven.

Verwijder daar alles wat begint met Java...

Ga daarna hierheen om een nieuwe JVM te installeren.

Succes :)

op de dommelsch site zie ik alleen het logo....als ik erop klik gebeurt er niets.

Had al je stappen gevolgd maar zonder resultaat. Vervolgens even de firewall (norton) uitgezet....en geen problemen meer! En dit terwijl ie zo ingesteld staat dat java toegestaan is.

Nu dus maar even zoeken naar de juiste instelling van de firewall....

Thanx!

Probleem gevonden!

De optie reclame onderdrukken uitgeschakeld in de norton firewall. Alle sites werken weer perfect.

Vreemd dat het geblokkeerd wordt door deze optie....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan