Java

Status
Niet open voor verdere reacties.

terhoeve

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik krijg elke het bericht dat ik java moet downloaden, heb ik gedaan werkt niet . Alles verwijderd opnieuw geinstaleerd , maar het begingd weer opnieuw

Waar krijg je de melding?

- en bedoel je Java virtual machine?

Geplaatst door terhoeve
nee die van microsoft sun java consul

:8-0: Je maakt het er niet duidelijker op... Er is een Java VM van Microsoft en er is er een van Sun.
Geef eens de precieze tekst van de melding die je krijgt (of plaats er een screenshot van).

Ik kan geen screenshot van java Console dan gaat hij weg , maar de verwijzing naar Microsoft site.

java virtual machine is niet geinstaleerd , hij blijft naar de Microsoft verwijzen

Geplaatst door terhoeve
java virtual machine is niet geinstaleerd , hij blijft naar de Microsoft verwijzen

En wat gebeurt er dan precies als je Java VM probeert te installeren?

Probeer SUN Java Virtual Machine eens binnen te halen volgens deze instructies. (Dus niet met de 'Download Now' knop, maar door onder die knop op 'Manual Download' te klikken, dan voor Windows te kiezen, etc. Volgens deze instructies dus: http://www.java.com/en/download/manual.jsp

Dit is de goede oplossing hartelijk dank iedereen!!!!!!!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan