java

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom40

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2003
Berichten
88
als ik java 1.5 wil instaleren krijg ik error 1324 en wil hij het niet instaleren er staat ook nog bij the path documents and settings contains an invalid character heb thans java 1.4 maar kan die ook niet verwijderen dan komt er. kan instalatie paket niet openen.controleer of dit paket bestaat en dat u er toegang op heeft
 
heb ik gedaan en als ik het wil instaleren krijg ik de fout van windows installer kan dit instalatie paket niet openen
 
Verwijder Java 1.4 via Start > Configuratiescherm > Software.

* Na het verwijderen (belangrijk) pc afsluiten en weer opstarten.

* Installeer nu Java opnieuw 1.4.2_06
 
Laatst bewerkt:
Laatste versie van Java is 1.4.2_06. Dus Updaten/installeren naar deze versie dus!

Bovenstaand bericht aangepast.
 
heb dit allemaal gedaan maar kan java nog steeds niet instaleren geeft steeds fout 1324 in documents en settings an invaild character ook de off line versie wil zich niet instaleren dan komt de fout kan dit instalatie paket niet openen
 
instaleren

heb eindelijk java kunnen instaleren.maar nu werkt windows update niet meer krijg altijd de witte pagina met de melding kan pagina niet weergeven.groetjes en een gelukkig nieuwjaar
 
Hoe heb je deze dan geinstalleerd c.q opgelost, als ik mag vragen?
 
instaleren

ben naar het register gegaan en dan HKEY_LOCAL_MACHINE/system/control/filesystem en de waarde va sleutel win31filesystem op 0 gezet stond op 1 maar mijn windows update werkt niet als ik op snelle of aanbevolen instalatie klik krijg ik de witte pagina
 
graag gedaan maar weet jij mischien een manier om windows update aan de praat te krijgen.ik krijg ook de configuratie pagina van mijn routrer in ie6 niet maar werkt wel in firefox denk dat het ligt aan een instelling of ik mis ergens iets.groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan