java

• Onderwerp starter Onderwerp starter ben43
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ben43

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
hallo,

ik heb net mijn java ge update naar " java (tm) 6 update 17 ",

maar ik zie bij mijn "programmas" dat ik ook " java (tm) SE runtime environment 6 " heb, heb ik dit ook nodig of moet ik dit verwijderen ? , ik las dat je al het oude spul van java moet verwijderen anders blijf je kwetsbaar.

ps..ik weet niet eens wat java doet maar wel dat ik het nodig heb, dus ik ben redelijk blond :confused: wat dit betreft, dus niet te technisch antwoorden graag.

groet, ben.

Wanneer je XP gebruikt dan blijven de oude updates er instaan, die kan je inderdaad verwijderen. Bij mij onder Vista staat alleen de laatst geïnstalleerde versie onder de geïnstalleerde programma's.
Maar welke Java versies zijn er geïnstalleerd volgens de lijst in het configuratiescherm ?

Wanneer je XP gebruikt dan blijven de oude updates er instaan, die kan je inderdaad verwijderen. Bij mij onder Vista staat alleen de laatst geïnstalleerde versie onder de geïnstalleerde programma's.
Maar welke Java versies zijn er geïnstalleerd volgens de lijst in het configuratiescherm ?

ik heb ook vista, maar ik heb wel al een oude update verwijderd.

alles van java wat in de lijst in het configuratiescherm staat is " java (tm) 6 update 17 " en
" java (tm) SE runtime environment 6 ".

Laatst bewerkt:
Dan zou " java (tm) SE runtime environment 6 " eruit moeten kunnen. Bij mij staat nu alleen update 17 in de lijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan