java_bytver.a-1

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
hallo,
nadat ik al eerder virussen heb verwijderd trojaanse paarden. krijg ik nog steeds 2 virussen die niet te verwijderen zijn daar zij in gebruik zijn. dit heb ik via trend housecall. de zogenaamde virussen zijn er 2 van JAVA_BYTEVER. het zit in documents en settings/mijn naam/ Application Data/ SUN/java/ deploiment/ cache javapi/v1.0/jar/ar3.jar60445f20-385450b8.zip *verifier Bugclass* de 2de lijkt er ook op enkel andere getallen. ik moet wel erbij vertellen dat ik Java voor xp van sun hebt gedownload daar ik anders geenvensters krijg van bvb de riksite (www.gamesquare.nl/rikken)zijn dit daarwerkelijke virussen het was niet duidelijk te zien op de trend site. dank georges

java_bytever virussen en trojaanse paarden in mediaplayer

hallo en goed nieuws, ik kreeg telkens die java virussen te zien als ik mijn pc via housecall trend scande maar kon die niet verwijderen, nu heb ik mijn eigen virusscanner geupdate welke eerst geweigerd werd maar na de 2de poging toch lukte, en dit was echt nodig, Panda antivirus vond er 4 namelijk die 2 van java, en 2 trj) downloader db wmediaplayer en iets verderop trj)... system32\wmplayer, die zijn nu gedesinfecteerd en heb nog eens gescand via housecall, en nu ziet alles er netjes uit, bedankt voor al uw goede raad van al wie me geholpen heeft hopelijk hebben anderen er ook wat aan

Mooi zo, en thnx dat je meldt hoe je dit hebt opgelost! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan