JavaLogo en JCreator

Status
Niet open voor verdere reacties.

GerritHoevers

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2011
In een ander topic ben ik bezig geweest met problemen in JavaLogo. Uiteindelijk speelt mee dat JavaLogo verouderd lijkt, om samen te werken met JCreator moet je downgraden naar versie 2.5 van JCreator en versie 1.3.1_11 van JDK. Dan werkt de boel. Kent iemand een werkende combinatie met nieuwere versies?
JCreator 5 en JDK 1.7 lukt in ieder geval niet.

Nog beter

Geen idee of ik de enige ben die nog experimenteert en worstelt met JavaLogo. Voor de liefhebber: de combinatie JCreator 4.50 en JDK 1.4.2_05 werkt!

Ik heb nog nooit van javalogo of jcreator gehoord :D waarom gebruik je niet gewoon eclipse ?

Goed punt. Ik heb Eclipse inmiddels geïnstalleerd. Maar ik had nog oefenmateriaal liggen dat gebruik maakt van JavaLogo. En er is ook heel wat instructief materiaal te vinden op internet (programmeren op middelbare scholen bijvoorbeeld). En de Open Universiteit biedt nog steeds een (gratis) cursus aan met JavaLogo.
Ik ben jaren niet meer met Java bezig geweest, en kan zo in een paar weken weer op een goed niveau komen. JavaLogo is een shell die programmeren in Java mogelijk maakt op het niveau van de eenvoudige taal Logo. Vandaar dit alles.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan