javascipt in netscape

Status
Niet open voor verdere reacties.

bimmer

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
waarom werkt dit javascipt niet in netscape? javascript is er enabled.

Bijlagen

Bovenaan de pagina:
Shock Wave text IE

Onderaan de pagina staat :
Legend
All- Script works with Netscape 4 AND Internet Explorer 4+
NS- Indicates script works with Netscape 4 (NOT NS 6 yet)
IE- Indicates script works with Internet Explorer 4 and above
NS6!- Temporary index set up on script category pages to indicate script works in NS6

Dus dit script werkt niet onder Netscape.

:cool:

mm, zover had ik niet gekeken. ik heb wel meer scripts die niet in netscape blijken te werken. is daar iets aan te doen of kan ik javascipt maar beter helemaal opgeven (wetende dat sommigen dit de-activeren in hun browser)?

Veel kan ook met php en server side include. Javascript kan heel handig zijn, maar niet voor vitale delen van je site.

Veel kan ook met php en server side include
helaas is dat chinees voor mij. javascipt is maar knippen en plakken terwijl jouw suggestie zich eerder richt naar gevorderden. niettemin, als je ergens een goeie on line tutorial kent, laat maar weten!

Geplaatst door bimmer
mm, zover had ik niet gekeken. ik heb wel meer scripts die niet in netscape blijken te werken. is daar iets aan te doen of kan ik javascipt maar beter helemaal opgeven (wetende dat sommigen dit de-activeren in hun browser)?

Het idee is dat je DOM javascript gebruikt; dit zal zowel IE als MOZ snappen..

t.

Wat wil je bereiken, wat je nu met javascript doet?
Ach, mij gaat het om fraaie dingetjes, die niet essentiëel zijn, geen javasciptmenu of zo. Ik wil javascipt gerust uit mijn gamma weren, maar natuurlijk liever niet.

Het idee is dat je DOM javascript gebruikt; dit zal zowel IE als MOZ snappen..
Wat is DOM javascript?

Maar hoe zit het met gebruikers die hun javascipt-functie de-activeren? Krijgen die een standard waarschuwing te zien? Kan ik als webmaster daar rekeing mee houden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan