Javascript fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanmi

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Hopelijk ben ik in de goede sectie voor mijn vraag.
Ik heb een formulier gemaakt in DW CS3 met spry validatie in explorer 8 werkt het prima.
Echter wanner ik het bekijk in Firefox verschijnt er aan de bovenzijde van de pagina volgende melding: <%@LANGUAGE="JAVASCRIPT" CODEPAGE="65001"%>
Wat staat mij te doen. Geen te technische uitleg a.u.b., want ik ben geen kei in Javascript.
Wel wil ik iedereen al danken voor de hulp,
Mvg,
Jeanmi

Allemaal goed en wel, maar ik begrijp er geen snars van.
Wel vond ik dit:
replace: <%@LANGUAGE=”JAVASCRIPT” CODEPAGE=”65001”%>|
with <div style=”display:none”><%@LANGUAGE=”JAVASCRIPT” CODEPAGE=”65001”%></div>
Maar waar moet ik dit in Godsnaam veranderen
Mvg

replace: <%@LANGUAGE=”JAVASCRIPT” CODEPAGE=”65001”%>|
with <div style=”display:none”><%@LANGUAGE=”JAVASCRIPT” CODEPAGE=”65001”%></div>

Sorry dat ik aandring, maar kan mij echter niemand vertellen waar dat ik deze bewuste code vind en deze kan aanpassen , zodat ik deze fout niet meer te zien krijg in Firefox
Bedankt
PS: Mooie nieuwe layout van het forum :thumb:

Hoi jeanmi,
Ik zag met een snelle blik in de Google'tjes dat het misschien te maken kan hebben met de manier waarop je het Dreamweaver-origineel hebt opgeslagen. Als je in de DW-instellingen hebt staan dat het "asp/javascript" moet worden gaat het fout, als het "html" is schijnt het goed te gaan.

Anders: heb je een link naar waar je pagina online staat? Misschien kan iemand dan een beter antwoord geven, want nu is het een beetje veel raden wat er aan de hand kan zijn.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Stuur je pagina eens door naar wim.goderis@pandora.be. Dan zal ik er eens naar kijken.

Intussen zelf gevonden. Het had te maken met de spry-menubalk verticaal. Maar vraag mij niet juist wat. Ik heb een spry-menubalk horizontaal gemaakt en de foutcode in firefox was verdwenen.
Toch iedereen bedankt voor alle hulp.
Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan