Javascript game downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

psalm133

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Hallo allen,

Op onderstaande website staat o.a. het spel "Fox and Dogs" .
Het is toegestaan dit spel, of andere, te kopiëren naar je computer om het offline te spelen.
Alleen..., hoe doe je dat, weet iemand dit?

Website:
http://www.lutanho.net/stroke/online.html

Bvd..........

Wat dacht je van Read It Later, voor firefox, weet niet zeker of het ook voor andere browsers werkt.
Ik heb zonet het even geprobeerd met wat van die spelletjes, en het werkt allemaal prima. Het is misschien niet de mooiste oplossing, maar het is wat jij vroeg.

Je kunt het hier downloaden voor firefox, voor andere browsers moet je op de website kijken:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/read-it-later/
De website:
http://readitlaterlist.com

mvg, eeopd

Hallo eeopd,

Dank je voor je reactie.
Ik heb de nieuwste Firefox op mijn PC, en daar was Read It Later niet compatible mee, dus heb ik een oudere portable Firefox versie op mijn computer gezet (3.6.24).
Toen kon ik de Read It Later extensie wel installeren.
De gamelink aangeklikt en daarna op de game rechtsklikken, dan kiezen voor Read This Page Later.
Het lijkt allemaal dik in orde, maar als je dan de internetverbinding verbreekt en je klikt op je programmaatje in de Reading List, dan zie je het spel zonder bepaalde afbeeldingen waardoor je het dus niet kunt spelen.
Het werkt dus niet echt............

Ik denk dat dat dan ligt aan de cache van firefox (firefox slaat afbeeldingen op op jouw computer om paginas sneller te kunnen weergeven, mits ingesteld). Maar als je zeker weet dat ReadItLater niet werkt, dan denk ik dat je Opera moet proberen. (ik ben zelf geen fan ervan, maar het is denk ik de enige browser die echt alles opslaat)

Als je opera hebt geinstalleerd, en je bent op de pagina, dan kun je bij
Opera (linksboven) > pagina > oplsaan als
een pagina opslaan. Sla hem op in *.mht formaat. Dan kun je hem als je internet erafgooit, de pagina weer opvragen door bij
Opera (linksboven) > pagina > openen
hem weer krijgen.

Bij die javascript games, zul je de url van het kleine venstertje moeten kopieren, en openen in het grote venster, en dan hem opslaan.

Ik hoop dat het werkt...

eeopd

Edit: oeps, na testen blijkt dat je het ook gwn in firefox kan opslaan (Ctrl + S). Ik zat veel te moeilijk te denken...

Laatst bewerkt:
Geniaal! Het werkt als een tierelier.
Opera boppe.

Bedankt eeopd..........

Update:
Helaas te vroeg gejuicht.
Het spelletje "Fox and Dogs" slaat Opera uitstekend op, maar het spelletje "WordGrid" pakt hij niet fatsoenlijk.

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat die niet kan. Het script van wordgrid vraagt volgens mij een php bestand op, en dat gebeurt server-side. Dat wil zeggen dat dat niet kan worden opgeslagen.

Als je echt per se het wil moet je de maker vragen van het scriptje of je het php bestand kan krijgen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan