Javascript geschikt voor bots scripten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xdutchviper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2013
Berichten
1
Hallo mensen.

Ik heb me zo net aangemeld omdat ik een bot wil maken voor een online spel dat op java runt (geen runescape). Een maat vertelde me dat dit met javascript kan, dus daarom ben ik hier beland met mijn vraag aan jullie of dit dus werkelijk mogelijk is. De bedoeling van de bot is dat hij bepaalde combinaties van toetsen en bewegingen met de muis uitvoert. Ik heb ervaring met .Ahk (Auto HotKey) Scripting. Ik heb hier ook al goed werkende bots mee weten te maken maar het probleem is dat ik met .Ahk script niet het spel kan alt-tabben omdat de bot de huidige cursor gebruikt waardoor ik verder niks anders kan doen op mijn pc terwijl ik aan het botten ben. Ik ben dus ook benieuwd of dit verholpen kan worden door gebruik van Javascript.

Alvast bedankt

gr xdutchviper
 
Heb geen verstand van scripten, het enige wat ik even kwijt wou is dat (ook in runescape!) botten illegaal is, en dat je ervoor geband kan worden bij de meeste spellen.
 
En terecht.
 
Laat ik voorop stellen dat ik niet voor bots ben op spellen....
Maar om toch een klein beetje antwoord op je vraag te geven:
Nee. Javascript werkt in de browser en java staat hier helemaal los van. Dus is het niet mogelijk om dan een bot te maken voor zover ik weet.
 
Arjan, volgens mij kan het gewoon, (niet dat ik bots gebruik) maar ik heb video's gezien over hoe zon bot werkt en je installeert, het is een programma dat je 'scherm' in de gaten houdt op runescape, en daar baseert hij zijn werk op, dus is een item links onderin, ziet hij dat en gaat hij ernaartoe.

Hij werkt niet met data (dus item 123321 op locatie X1 Y2 Z3 doet hij niet) maar 'ziet' het gewoon.
 
JA maar Javascript werkt in een browser. Je hebt machine, "operating system", programeertaal (c c++ of iets anders): browser,Javascript.
Dat zit dus redelijk ver weg van de machine. Dit is om te laten zien dat Javascript in de browser werkt. Dit is dus niet een programmaatje. het is gewoon een stukje programmeertaal die wordt uitgevoerd door de browser en niet door het os.
Dus kun je geen goede bot schrijven met Javascript...

@total70: c++ is idd een goed idee...
 
Arjan, alle bots die ik zie zijn op java gebaseerd, want je moet een java bestand toestaan.
Dus volgens mij werkt dat javascript of in een browser, of gewoon n programma.
 
ja maar Javascript is iets heel anders dan Java!!! zoek het verschil nog eens uit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan