Javascript includen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Hallo,

Ik ben bezig met een menu'tje includen het lukt niet echt. Het zal wel iets doms zijn maar ik wist al dat ik alle " moest vervangen door een ' dat heb ik dus gedaan
Mijn menu: menu.js
// JavaScript Document
document.write("<table width='750' height='80' border='0' cellspacing='0' cellpadding='0'>
<tr align='left'>
<td height='52' colspan='10' valign='top' background='design/toplogo.GIF'></td>
</tr>
<tr align='left' valign='top'>
<td width='206' height='28' background='design/border.GIF'></td>
<td width='80' height='28'><a href='index.htm' target='_top'>&nbsp;</a></td>
<td width='37' height='28' background='design/menu.GIF'></div></td>
<td width='80' height='28'><a href='hoi/index.htm' target='_top'>&nbsp;</a></td>
<td width='25' height='28' background='design/menu.GIF'></div></td>
<td width='80' height='28'><a href='hallo/index.htm' target='_top'>&nbsp;</a></td>
<td width='43' height='28' background='design/menu.GIF'></div></td>
<td width='80' height='28'><a href='doei/index.htm' target='_top'>&nbsp;</a></td>
<td width='39' height='28' background='design/menu.GIF'></div></td>
<td width='80' height='28'><a href='gboek.htm' target='_top'>&nbsp;</a></td>
</tr>
</table>")
Hoofdpagina: index.htm
<script language="javascript" src="menu.js"></script>

Laatst bewerkt:
Probeer het eens zonder de 'enters' in je document.write(), dus alles op 1 regel. :)

Gelijk Japie zegt.

Of anders iedere regel voorzien van document.write

document.write("<table width='750' height='80' border='0' cellspacing='0' cellpadding='0'>");
document.write("<tr align='left'><td height='52' colspan='10' valign='top' background='design/toplogo.GIF'></td></tr>");
document.write("<tr align='left' valign='top'><td width='206' height='28' background='design/border.GIF'></td>");
document.write("<td width='80' height='28'><a href='index.htm' target='_top'> </a></td>");
document.write("<td width='37' height='28' background='design/menu.GIF'></div></td>");
document.write("<td width='80' height='28'><a href='hoi/index.htm' target='_top'> </a></td>");
document.write("<td width='25' height='28' background='design/menu.GIF'></div></td>");
document.write("<td width='80' height='28'><a href='hallo/index.htm' target='_top'> </a></td>");
document.write("<td width='43' height='28' background='design/menu.GIF'></div></td>");
document.write("<td width='80' height='28'><a href='doei/index.htm' target='_top'> </a></td>");
document.write("<td width='39' height='28' background='design/menu.GIF'></div></td>");
document.write("<td width='80' height='28'><a href='gboek.htm' target='_top'> </a></td></tr>");
document.write("</table>");

Meer werk maar overzichtelijker.

:cool:

Dat werkt wel, maar nu nog een vraag :) hoe kan je een stylesheet toevoegen?

*EDIT* laat maar heb het al

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan