jeanmarchand
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 nov 2013
Met hulp van derden in veilige modus opgestart en firewal en regcleanpro verwijderd, pc sluit wel niet meer af maar zal volledig hergeinstalleerd moeten zijn om alles goed te krijgen.
Ik begin met linux te werken, ben microsoft spuugzat.
Beste,
Ik werk met windows 8 en heb mijn kaartlezer geinstalleerd en krijg de melding dat het werkt. Werkte vroeger probleemloos op vista.
Na heropstart en eerste gebruik, vraagt pc om javascript te downloaden, nadien wil pc programma installeren maar pc meld geen vooruitgang.
Intussen had ik al gemerkt dat mijn klavier niet meer werkte. Uiteindelijk geeft pc aan dat er fouten zijn en schakelt uit om weer op te starten.
Daar blokkert pc. Ik moet pc uitschakelen door lang op startknop te drukken (warme stop?)
Bij opnieuw starten valt deze na enkele seconden weer uit. Kan hem wel opstarten wanneer voeding batterij is uitgetrokken?
Kan opstarten en aanmelden met wachtwoord.
Daarna wil ik herstelpunt maken maar pc blokkeert na enige tijd.
Dit gebeurt ook wanneer ik probleemrapport naar microsoft wil verzenden.
Heb ook programma regclean, maar telkens na enige tijd blokkeert pc.
Mijn virusscanner is ok, NOD 32, werk ook met een gratis firewall die goed werkt.
Onvoorstelbaar wat microsoft zijn klanten aandoet.
Dit zijn toch allemaal reeds gekende software?
Ik begin met linux te werken, ben microsoft spuugzat.
Beste,
Ik werk met windows 8 en heb mijn kaartlezer geinstalleerd en krijg de melding dat het werkt. Werkte vroeger probleemloos op vista.
Na heropstart en eerste gebruik, vraagt pc om javascript te downloaden, nadien wil pc programma installeren maar pc meld geen vooruitgang.
Intussen had ik al gemerkt dat mijn klavier niet meer werkte. Uiteindelijk geeft pc aan dat er fouten zijn en schakelt uit om weer op te starten.
Daar blokkert pc. Ik moet pc uitschakelen door lang op startknop te drukken (warme stop?)
Bij opnieuw starten valt deze na enkele seconden weer uit. Kan hem wel opstarten wanneer voeding batterij is uitgetrokken?
Kan opstarten en aanmelden met wachtwoord.
Daarna wil ik herstelpunt maken maar pc blokkeert na enige tijd.
Dit gebeurt ook wanneer ik probleemrapport naar microsoft wil verzenden.
Heb ook programma regclean, maar telkens na enige tijd blokkeert pc.
Mijn virusscanner is ok, NOD 32, werk ook met een gratis firewall die goed werkt.
Onvoorstelbaar wat microsoft zijn klanten aandoet.
Dit zijn toch allemaal reeds gekende software?
Laatst bewerkt: