javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik wil een javascript via ftp sturen naar mijn website. als ik in het voorbeeldvenster kijk, zie ik het resultaat staan maar als ik het verstuur met ftp zie ik niets op mijn website. Wat doe ik verkeerd? Ik ben een beginner dus graag begrip voor de gebrekkige vraagstelling. groetjes

senior

Wat voor javascript is het?
Wat moet het script doen?

java script

Ik wil op mijn site b.v. een klok installeren of een aanduiding van dag-datum-tijd. De scripts haal ik via een site binnen.Ik plak deze in de aangegeven head of body zoals aangegeven. Daarna control-s. even kontroleren via de browser en dan naar ftp.

senior

java script

Is er dan echt niemand die mij met dit probleem kan helpen?

senior

Ik zie helemaal geen script voor een klokje in de bron van je site.

Geplaatst door testje
Ik zie helemaal geen script voor een klokje in de bron van je site.

Jawel, dit script staat geheel onderaan de pagina.
En het geeft de dag aan, bovenin de pagina.

Het is roodachtig gekleurd.
Tenminste als dat script door senior bedoeld wordt.

:cool:

java script

bedankt voor jullie reakties. inderdaad heb ik een script geplaatst. zoals je kunt zien ben ik een nieuweling op het gebied van het maken van een homepage. ik ben al een heel eind gekomen, maar het overzetten van een java script lukt me niet. ik heb allerlei scripts geprobeerd en als ik het voorbeeld bekijk van de browser, staat het er ook op. het probleem is dat na het overzetten van de mappen van mijn website via ftp, blijkbaar javascript niet wordt meegezonden. dat is dus de vraagstelling: waarom of waardoor wordt javascript niet meegezonden? Anders gezegd: op het voorbeeld staat de omzetting van javascript in het gewenste resultaat WEL te zien, maar na de ftp omzetting NIET op de site. Ik hoop dat ik het duidelijk heb beschreven.

senior

java script

Ja dat is hij, maar die komt dus niet op mijn site te staan.

senior

Hij staat nu dus wel op je site, een uur geleden zag ik 'm niet.

Re: java script

Geplaatst door senior

senior

Toch wel, anders kan ik het niet zien ;)

Staan je IE eigenschappen wel goed?
Onder geavanceerd?

Re: java script

Geplaatst door senior

senior

Vreemd... Bij mij werkt het prima, ik zie de datum gewoon. Zie bijlage.

Bijlagen

• seniorsite.jpg
    seniorsite.jpg
    85,8 KB · Weergaven: 41
java script

He... da's vreemd dat jullie hem wel zien. blijft mijn vraag..hoe komt dat? welke instellingen in internetopties zijn er verantwoordelijk voor? wat moet ik eventueel aan- of uitvinken? groetjes

senior

java script

****A.. ik heb het gevonden. Door bovenstaande opmerking over internet opties ben ik e.e.a. gaan controleren. Het bleek dat de beveiliging van website met beperkte toegang te hoog was. ik heb deze laag gezet en nu zie ik het ook. ik ga verder met experimenteren en het maken van mijn site. bedankt voor alle steun en groetjes

senior

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan