Javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esmeraldamm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2011
Hoi Hoi,

Ik heb een website gemaakt. Deze heeft altijd gewerkt, maar nu werken mijn linken niet meer.
Het volgende wordt dan weergegeven:
javascript:ImPopUpWin('files/workshop_april.pdf',0',0',yes',yes',)

Kan iemand mij hiermee helpen, heb zelf al zoveel geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.

Dank je wel.

Hoe bedoel je "weergegeven"? Ik neem aan dat het de oorzaak van een foutmelding betreft.
Probeer 't zo eens. Ik heb er een aantal quotes bij gezet, een paar weggehaald, en de laatste komma hoort er ook niet. Zo is 't in ieder geval syntactisch weer ok ;) Als 't nog steeds niet werkt heb ik wat meer info nodig over ImPopUpWin, of specifieke foutmeldingen, of een link naar je website, of... Nja, meer info dus ^^
[JS]javascript:ImPopUpWin("files/workshop_april.pdf", 0, 0, "yes", "yes")[/JS]

Sorry, had even een kleine vakantie.
Ik bedoel met weergeven onder in de balk als je er met de muis overheen gaat.
als je naar mijn website gaat : www.esmeraldadancers.com, en je gaat naar workshop van april en je wilt op download klikken dan doet ie het niet.
Dit is met bijna alle links op mijn site. Ik snap er helemaal niets van. Heb ik nooit eerder last van gehad. Kijk maar even als je wilt.
Dank je wel voor je reactie.

Er staat een fout in je code, waardoor de functie imPopUpWin niet geladen wordt. Deze functie wordt gedefinieerd in res/x5engine.js.

Dit stuk komt uit de header van http://www.esmeraldadancers.com/stepsheets_archief.html:
HTML:
<script>
function googleSectionalElementInit() {
  new google.translate.SectionalElement({
    sectionalNodeClassName: 'goog-trans-section',
    controlNodeClassName: 'goog-trans-control',
    background: '#cccccc'
  }, 'google_sectional_element');
}

<!-- Parent -->
	<link rel="sitemap" href="sitemap.xml" title="Algemene Sitemap" />
	<!-- Res -->
	<script type="text/javascript" src="res/x5engine.js"></script>
Zoals je ziet wordt het eerste <script>-element niet afgesloten. Daardoor verwacht je browser ook JavaScript-code op regels 11 t/m 14, en dat is niet de bedoeling. Een sluittag op regel 9 zou het probleem moeten verhelpen.

Hoi,
Ik ben heel blij met je hulp. Nu weet ik alleen niet waarmee ik deze mee moet afsluiten. Zie even door het bomen het bos niet meer.

Groetjes Esmeralda

Hoi Robin,

Volgens mij heb ik het opgelost.
Er werkt nu wel het een en ander. Wat een klein dingetje wel niet kan doen.
Ik heb de spaties ertussen uit gehaald die ik eerder niet heb gezien.
Ik ben hier heel blij mee.
Mocht ik toch nog wat tegen komen, lees je het hier wel.

Super bedankt voor reactie.
Groetjes en hele fijne feestdagen
Esmeralda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan