Javascripts doen het niet in IE6.0 /XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter Edko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Edko

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
Op bepaalde sites doet of doen javascripts het niet.
Alles wat met java te maken heeft heb ik ingeschakeld in IE "geavanceerde" opties, "beveiliging"opties. ook updates gedaan, en niets helpt. ook de makers van die site(s) weten geen oplossing.

Wie weet het wel????

bvd,

Javascript doet het nog steeds niet

Heb de JVM gedownload en geinstalleerd en er is geen verandering. Alle opties in IE nagelopen en helpt dus ook nog niet.
Onderin de statusbalk blijft staan: " Javascript:; " als ik op een knop klik.

Wat kan ik nog doen???

bvd.

Geef eens een voorbeeld van zo'n 'probleem-site.' Kan trouwens ook aan je firewall liggen qua te strak ingesteld.

Op de site www.doyouwantme.nl doet geen enkele knop het (als je ingelogd bent). Op de site www.vba.com doet ook geen enkele knop het.
Mijn muispijltje wordt een "handje" en kan klikken wat ik wil.
Ik heb Norton Internet Security als firewall. Weet echter niet waar je dit zou moeten instellen/veranderen.

Graag hulp!!

bvd.

En als je Norton ff uitzet, doen de site's het dan wel goed?

Ik heb op die twee sites geen enkel probleem als ik wat dan ook aanklik. Ik heb op andere sites regelmatig last van de melding "javascript; void" (en geen idee waar dat aan ligt) maar hier dus niet. Heb je al eens gekeken wat er gebeurt als je de firewall even uitzet?

Arthur

Ja, dan doet inderdaad alles het. Ik heb Internet Security en NAV uitgeschakeld en alles werkt.
Hoe verander ik dit??

Geplaatst door Edko
Ja, dan doet inderdaad alles het. Ik heb Internet Security en NAV uitgeschakeld en alles werkt.
Hoe verander ik dit??
Zie het bericht van Gezina.:)

Allen hartelijk dank voor het oplossen van mijn probleem.

Mooie zondag nog!!!

groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan