javascripts en favorietenopslag werken niet (IE7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH-RVG

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Bij een nieuw Vista systeem (laptop) heeft de gebruiker 3 problemen met IE7:

1) als je probeert om favorieten op te slaan (dus op het *+ toetsje links boven drukt) dan gebeurt er helemaal niets. Via de rechtermuisknop en via CTRL-D werkt het wel ...

2) bij het surfen werkt de verwijzing via javascript niet. (verwijzing via http gaat prima) bij de verwijzingen via javascript zie je links onder de javascript: "GaNaar(!images ...." melding, een nieuwe window wordt geopend, daarin staat in de adresbalk het adres van de borige verwijzing van IE7 (blanco als je alles had weggehaald) en vervolgens gebeurt er niets meer.

3) Sommige zoek functie's werken niet: de Internet zoekfunctie "rechts boven" (ook niet als dit via Google gaat), de zoekfunctie in Startpagina etc. MAAR via Google werkt het wel.

Met Firefox treden deze problemen niet op.
Ik heb alle instellingen van IE7 gecontroleerd maar die staan hetzelfde als op eigen systeem waar die problemen niet zijn. Vervolgens hebben we een complete herinstallatie gedaan: de problemen waren weg; een week later was het bij gebruiker 1 weer terug, 2 weken later bij gebruiker 2 ook.

Ze werken nu op Firefox, maar ik wil gewoon weten waar het probleem zit.
Heeft iemand enig idee?

Laatst bewerkt:
Doorlink probleem

Verbeterde probleemomschrijving:
Bij een nieuw Vista systeem (laptop) heeft de gebruiker 3 problemen met IE7:

1) als je probeert om favorieten op te slaan (dus op het *+ toetsje links boven drukt) dan gebeurt er helemaal niets. Via de rechtermuisknop en via CTRL-D werkt het wel ...

2) bij het surfen werkt de verwijzing via javascript niet. (verwijzing via http gaat prima) bij de verwijzingen via javascript zie je links onder de javascript: "GaNaar(!images ...." melding, een nieuwe window wordt geopend, daarin staat in de adresbalk het adres van de borige verwijzing van IE7 (blanco als je alles had weggehaald) en vervolgens gebeurt er niets meer.

3) Sommige zoek functie's werken niet: de Internet zoekfunctie "rechts boven" (ook niet als dit via Google gaat), de zoekfunctie in Startpagina etc. MAAR via Google werkt het wel.

Met Firefox treden deze problemen niet op.
Ik heb alle instellingen van IE7 gecontroleerd maar die staan hetzelfde als op eigen systeem waar die problemen niet zijn.
Vervolgens hebben we een complete herinstallatie gedaan: de problemen waren weg; een week later waren de problemen bij gebruiker 1 weer terug, 2 weken later bij gebruiker 2 ook.

Ze werken nu op Firefox, maar ik wil gewoon weten waar het probleem zit.
Heeft iemand enig idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan