JawBreaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babette

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
Berichten
220
als ik het superverslavende spelletje "Jawbreaker" download, krijg ik de melding: kan 16-bits Windowsprogramma niet uitvoeren.....Hij installeert hem wel, het spel werkt goed, maar de chatfunktie werkt er niet en die is juist zo leuk om ervaringen met medespelers uit te wisselen......
Ik kan wel in de balk iets typen, mijn naam is ook zichtbaar, maar zodra ik op ENTER klik zie je niets....Ra, ra hoe kan dat.....
Bij mijn desktop pc (ook windows xp) doet hij het probleemloos en ook anderen kennen dit probleem niet...
Iemand een idee?
 
check eens of op die pc wel java vm geinstalleerd is
kijk eens op de site in mijn sig
 
Jheroen, ik heb via jouw site Java geinstalleerd en ben die nu dus rijker:) :)
maar.....helaas.....ik kan nog steeds niet meedoen op de chatsite.
mijn naam is zichtbaar, wat ik in het balkje eronder typ ook maar zodra het dat sprongetje moet maken valt er niets te lezen.......
wie wil nog meer meedenken?
 
mischien ligt het aan het bestand autoexec.nt deze wil soms problemen geven met 16-bits windowsprogramma's. Dit bestand wordt waarschijnlijk door een soort van virus veranderd, waarna hij problemen geeft.

Ik weet niet meer wat de oplossing was, maar moet je maar even op google zoeken.

hoop dat het helpt.
 
ik ben via Google terecht gekomen op de Microsoft site en heb een aantal aanpassingen verricht, die het mogelijk zouden kunnen zijn.....
Helaas......
Ik krijg nu de melding: server offline!! terwijl het spel wel werkt alleen de chatfunctie niet....
Is dat misschien voor jou een richtlijn waardoor je de oplossing zou weten?
 
Waar haal jij Jawbreaker? Er zijn zo veel versies op het internet te vinden dat het wel handig is als we weten welke jij gebruikt.
 
die melding kreeg ik ook direct, ik heb dan ook de nieuwste versie gedownload. Maar ook bij deze: geen chat functie!
 
Welke versie van _ISREG32.DLL heb jij in de map van JawBreaker staan???
 
2.0.0.0

(overigens: wat fijn dat je nog even meedenkt....ik wil dit probleem zo graag oplossen.....kan het niet uitstaan als er iets niet werkt en ik niet weet waar het aan ligt:)
 
niet alle bibliotheken beschikbaar?

Misschien zegt dit iemand iets.....

de melding als het spel gedownload is:

kan c:\docume~1\Babette\locals~1\Tempor~1\ContentIE5\61M8BA3C\jawbre~1.exe niet vinden. Controlleer of alle bibliotheken beschikbaar zijn.........
 
Norton Firewall

ik heb ondertussen het probleem (bijna) zelf op kunnen lossen. Als ik de Firewall uitzet, werkt de chat funktie wel. Zodra ik het weer inschakel is het geblokkeerd.
Daar zit dus de blokkade.
Nu nog graag een kenner met betrekking tot de firewall van Norton die exact aan kan geven hoe ik die instelling verander........? Alvast bedankt!
groetjes
Babette
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan