jdbgmgr.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppedein

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Hier wordt steeds een virusmelding over gestuurd. Ik weet, dat dit een bestand van windows is en dat het niet weggegooid mag worden.
Nu is echter mijn vraag, weet iemand waar deze exe voor staat.
Ik bedoel, als je het weg doet, wat werkt niet meer of wat gaat er fout?

The file that the hoax refers to, Jdbgmgr.exe, is the Microsoft Debugger Registrar for Java. It may be installed when you install Windows.

Van Virusalert.nl:

Heeft u toch dit bestand verwijderd?

Heeft u het bericht voor waarheid aangenomen en het bestand verwijderd?
Probeer dan met een her-installatie van Internet Explorer het bestand terug te zetten. Dit bestand is namelijk noodzakelijk voor een juiste werking van Explorer. Raadpleeg hiervoor de helpfunctie van Windows.
Afhankellijk van het gebruikte besturingsprogramma kan dit vanuit bijv. systeemherstel.

Optie 2: Indien u Internet Explorer heeft geinstalleerd vanaf de cd-rom kunt u via deze cd-rom een herinstallatie uitvoeren waarbij alle benodigde bestanden worden teruggezet.

Optie 3: Kies [start] -> [uitvoeren], type hierin [cmd] gevolgd door [sfc].
Lees vervolgens de instructies en volg deze.

Dat was de vraag niet chrisgeerdink, de vraag was waar die file voor dient en wat er niet meer werkt als je hem verwijderd.

Geplaatst door poppedein
Nu is echter mijn vraag, weet iemand waar deze exe voor staat. Ik bedoel, als je het weg doet, wat werkt niet meer of wat gaat er fout?

Je kunt heel goed zonder dit bestand, tenzij je Javaprogramma's ontwikkelt en daarvoor Microsoft Visual J++ 1.1 gebruikt.

Auk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan