Je beeld filmen terwijl h-je aan het gamen bent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi ik zou graag willen weten of je je beeld kunt filmen met software terwijl je aan het gamen bent en het daarna op youtube zetten iets zoals videocapture
mvg :D

zou wel liefst een gratis programma hebben en het moet voor een bepaalde tijd blijven lopen
mvg :d

Je moet bij Fraps instellen dat hij het filmpje op je bureaublad opslaat. Druk op F9 als je het starten wilt beginnen

de gratis (demo) versie van Fraps kan inderdaad maar voor 30 sec filmen, (of was t nu 45 sec), verder werkt alles naar behoren.
met de betaalde versie van Fraps kun je eindeloos blijven filmen, (heb zelf een torrent ervan gedownload die dus altijd werkt, misschien een idee?)
er zijn verscheidene andere programma's die nog beter zijn dan Fraps, alhoewel Fraps op zich al fantastisch is en erg gebruiksvriendelijk!
Camtasia is bijvoorbeeld veel beter omdat t veeeeel meer opties heeft, maar is daardoor ook moeilijker in het gebruik in het begin, door al die opties.
er zijn geen gratis (demo) versies van games die langer filmen, (of ze werkend 2 weken ofzo, maar filmen dan langer, of filmen maar voor zoveel sec gratis).

torrentje dus, zal ik maar zeggen.
(weet dat ik tegen de grens aanzit van wat toegestaan is hier op helpmij, maar dit mag nog net.)

succes
leon

hoi spy dit werkt maar als ik dit film schend ik dan auteurs rechten ??
mvg

en hier komt ook muziek in van bepaalde zangers he
schend ik de rechten dan ??
mvg

hangt er een beetje vanaf wat je met de film wilt doen die je wilt maken.
zelf maak ik al jaren levels met fpshooter games en gebruik daarin muziek van andere games, (officieel mag dit niet) maar ik heb nog nooit ook maar 1 negatieve reactie
daarop gehad. maar, ik geef die levels die ik maak dan ook gratis download baar op t net, zou ik er geld voor vragen dan zou ik waarschijnlijk wel problemen krijgen.
denk dus dat als je er maar geen geld voor vraagt wat je maakt, dat het dan ok is.
om even zeker te zijn, je bedoelt dus dat je een game wilt filmen die je speelt, en daar dan zelf muziek onder wilt zetten en dan dit filmpje op youtube enzo zet.
als dat t geval is dan hoef je je echt geen zorgen te maken, want youtube staat letterlijk vol met zulke filmpjes.

succes
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan