je music op je xbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

photoshop_rulez

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2004
De X-Box lees geen gekopieerde CD'S dat weten we allemaal.

maar ik vond gister avond uit dat de X-Box wel

NASHUA CD-RW CD'S leest

de mp3's draaien draaien niet lekker als je hem van de cd laat spellen kopieer hem naar je xbox en hij speelt zonder problemen.

MENSEN MAAK HIER GEEN MISBRUIK VAN IK PROBEER DIT LEGAAL TE HOUDEN.

GEBRUIK DIT DUS VOOR LEGALE BEDOELINGEN

Als het bovenstaande niet legaal is dan is het al helemaal niet legaal om het hier neer te zetten.
Gelukkig ken ik de Xbox niet dus kan ik ook niet bepalen of dit legaal of illegaal is maar dat merken we zo wel.

Ik denk dat Dennis bedoelt dat hij zelf MP3's op een cd'tje zet om op de XBOX op de harde schijf te plaatsen. Hierdoor kan hij zijn eigen muziek draaien terwijl hij aan het spelen is.

In dat geval vind ik de waarschuwing van Dennis terecht :thumb: . Dit is een goede tip voor mensen die hiervan gebruik willen maken,

groet

ik bedoel dat ja

ik wil onder het spellen me eigen music hebben

deze manier heb ik geprobeert om dat mijn style music nooit in spellen staat

maar dit is dus een legale manier ik gooi geen warez bestanden op me x-box daar om zeg ik gebruik deze manier voor legale dingen !!!

:thumb:

wat ik bedoel met die waarschuwing is

ik heb nu een manier uit gevonden om me music makelijk en snel op me xbox te krijgen

maar je heb van die figuren die gaan meteen andere dingen proberen na aan leiding van deze tip

Precies al wat ik dacht dus.

PS Dennis, je kan een volgende keer beter de waarschuwing niet in caps lock typen :thumb:

Groet

wanneer kom je weer eens? Ennuh gefeliciteerd met je verjaardag :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan