jerry

Status
Niet open voor verdere reacties.

gunther online

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Berichten
97
hallo helpers, heb reeds forum bekeken, maar het lukt mij nog steeds niet...
probleem is: tv aansluiten aan pc...ben einde raad..heb nvidea 5200: heb tv, alle soorten kabels...
dus ik sluit alles aan, zet in software nvidea, op clone, dual view, enz..ik krijg die stomme tv niet aan de praat.
wat misdoe ik? heb op de forum gelijkaardig bericht gelezen, en daar werkt het volgens die gegevens...
moet de tv voorzien zijn van speciale ingangen? de tv heeft alleen maar een scart fiche, maar wel met s-video in de fiche, de pc heeft ook s-video aan boord...
mijne pc herkent ook niet de hardware van de televisie..

ik kan dus werken, met een gewone scart fiche, s video, of composite...

wie kan mij helpen...ben hier al uuuuuren méé bezig...

alvast bedankt,

gunther.de.man@pandora.be
 
Heb je informatie wel op PAL staan.
 
komt me bekend voor, ik heb ook eens zitten tobben ermee..
totdat ik het progje tvtool te pakken kreeg, toen kon ik eindelijk gewoon de tv aansluiten op de pc..

ps, jij doet niets verkeerd.. nvidea is daar lastig mee
 
nog problemen

heb inderdaad tv tool geinstalleerd, maar met dit programma, durf mijn scherm van de pc, wel eens verdwijnen, zodat ik opnieuw moet opstarten, via safe mode opstarten, en dan systeemherstel doen...
ik heb wat "schrik" van tv tool....

maar hoe werkt het nr het best,? als het werkt tenminste...via een simpele scart verbinding, of via één kabel,s-video of composite...

welke verbinding is het best?

krijg die stomme tv nog niet aan de praat...

thanks....en ik trek bijna al mijn haar uit van miserie haha
 
Ik werk gewoon met een simpele s-vhs kabel..
En dat probleem ken ik, het is een instelling in tvtool, echter ik kan het niet meer voor je nakijken, want ik heb nu een ati videokaartje en tvtool ondersteund dat niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan