Jigsaw Puzzels van Kraisoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo allemaal,

Ik heb de computer van m'n vrouw geupgrade van Win7 Pro 64-bit naar Win10 Pro 64-bit en verder naar Win10 Pro 64-bit Jubileum versie

Naar nu kom ik het volgende tegen: Ik (zij) maakt al jaren en met veel genoegen gebruik van Kraisoft Jigsaw Puzzles. Bedoel worden de De Real Jigsaw Puzzel

En die heb ik dus gedownload, maar werkt volgens mij niet helemaal goed.

Ik kan b.v. geen puzzels aankopen en in de Treasury (schatkamer) plaatsen. (Er is wel voor betaald)

Maar uit het contactformulier blijkt dat er naar bijna alle Operating Systems gerefereerd wordt, maar niet naar Win10. (misschien al een aanwijzing?)

Heeft een van jullie hiervan ervaring. (Vroeger heb ik meerdere puzzelseries gedownload, maar hier lukt het dus nu maar niet, wat zou er loos zijn? )

2016-08-22.jpg

Dit is bijna gelijk aan de vorige vraag die ik gesteld heb, maar daar heb ik dan ook geen antwoord op gehad (m'n excuses gast0225)

Mvg
Dukkel

Laatst bewerkt:
Hallo gast0225,

Heb ik al geprobeerd, maar ze zijn nog niet ingericht voor het werk met Win10

Schermopname (7).jpg

Hartelijk bedankt voor het MEE-denken.

MVG
Jan

Probeer eens de boel te de-installeren en daarna te installeren in compatibiliteits-modus van bv Win7

Hallo gast0225,

Heb ik al geprobeerd, maar ze zijn nog niet ingericht voor het werk met Win10

Bekijk bijlage 277145

Hartelijk bedankt voor het MEE-denken.

MVG
Jan
Ik denk dat het "niet ingericht zijn" mogelijk geen rol speelt.
Jouw (vorige) vraag / probleem is van algemene aard meende ik te begrijpen : je wil de gekochte puzzels over zetten naar een ander systeem. Selecteer Windows 7 in dat schermpje van de fabrikant en stel je algemene 'verplaatsingsvraag'.
Daarnaast is de compatibiliteitsmodus idd. ook een goede tip om uit te proberen.

Laatst bewerkt:
Hallo gast0225,

Ook die Compatible mode heb ik geprobeerd.

Het lukt dood eenvoudig niet.

Jammer, maar waar.

Nogmaals bedankt.

MVG
Jan

Ik moet toch stiekem heel even terugdenken aan een eerdere opmerking / vraag van mij waarom jullie een goed draaiende Win 7 Prof. zonodig wilden gaan updaten naar Win 10.
Als je jezelf nu afvraagt wat je ermee gewonnen hebt qua mogelijkheden...........? Ik denk vrij weinig (toch)?
Daarentegen is jouw vrouw nu wel haar puzzels kwijt.........

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan