jj.ursem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ursem63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2008
Hallo leden van het forum ik heb een probleem met het opstarten van mijn pc een windows xp home hij heeft ongeveer 3 min . wek om optestarten en blijft enige tijd op het packerdbell begin scherm staan voordat hij verder gaat met windows weet u hier misschien raad op alvast bedankt Hallo leden van helpmij ik werd gevraagd om nog meer gegevens te vermelden over mijn vraag over het traag opstarten van mijn pc het probleem is dat als ik hem opstart krijg ik enkele minuten het logo van packerd beel in beeld wat voorheen direct weer verdween en hij verder ging met windows dat duurt nu veel te lang en de hele opstart duurt volgens mij te lang wat voorheen niet het geval was ik zou graag van u willen weten of u een oplossing voor dat probleem heeft alvast bedankt voor u antwoord gr.jj.ursem

Laatst bewerkt:
kan je je probleem iets duidelijker speciefieren?

waar vind je juist dat je pc zo traag gaat...
het was ook misschien goed om een duidelijke titel te kiezen zodat er misschien meer mensen hierop gaan reageren over wat het precies gaat :P

je kan in msconfig een heel aantal opstarttaken uitschakelen die je pc een heel stuk zullen versnellen :thumb:

verder kan je ook eens glary draaien :thumb:

opstarten windows xp home

Hallo leden van het helpmij forum ik had gister een vraag gesteld over het opstarten van mijn pc dit duurt namelijk veel langer dan voorheen als ik hem opstart gaat hij eerst naar het scherm van packerd bell wat ongeveer 3 min . duurt daarna gaat hij door met de windows instellingen wat ook nogal lang duurt ik heb al vanalles geprobeerd maar het blijft hetzelfde de hele procedure duurt ongeveer 5 min dat is nogal lang vind ik weet u hier een antwoord op ik heb al een antwoord gekregen maar dat was ook niet iets wat mijn probleem oploste en werd verzocht om meer informatie hier over ook heb ik zoals mij gezegd werd in msconfig gezocht naar dingen die ik event. kon uitschakkellen maar dit hielp ook niet graag een antwoord van u hierover alvast bedankt gr.jj.ursem

en de pc is niet altijd zo traag geweest?

heb je de pc vanbinnen al eens goed uitgekuist?
dus zoveel mogenlijk stof enzo verwijderd?

Duw tijdens het opstarten eens op de delete toets. hierdoor kom je in je bios menu terecht.

# Opgepast hier! # Zoek daar naar boot seqeunce of zoiets en zorg er voor dat de harde schijf op de eerste plaats staat. Hopelijk kan dit helpen.

Duw tijdens het opstarten eens op de delete toets. hierdoor kom je in je bios menu terecht.

# Opgepast hier! # Zoek daar naar boot seqeunce of zoiets en zorg er voor dat de harde schijf op de eerste plaats staat. Hopelijk kan dit helpen.

normaalgezien staat de harde schijf automatisch op de eerste plaats, maar ja wie weet :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan