joeriverscheure.be

• Onderwerp starter Onderwerp starter keej
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keej

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Mijn site kreeg onlangs een nieuwe layout

Graag commentaar.

Tot nu toe kreeg ik vooral al eens commentaar op het gebruikte lettertype (Comic Sans MS). Een poll is dus nuttig, dus vind je het gebruik van dit lettertype op mijn site
1) prachtig
2) een goede keuze
3) een lettertype als een ander
4) slecht gekozen, maar niet storend
5) irritant
Zelf vind ik het leuk en aangenaam, anders zou ik het niet gebruiken natuurlijk.

Van de kleuren wil ik ook graag weten of ze goed gekozen zijn, bij elkaar passen, steeds voldoende contrasterend zijn...

Een laatste punt van commentaar dat ik al eens krijg is dat er te veel persoonlijke informatie op te vinden is. Wat denken jullie daarvan?

En dus verder graag algemeen commentaar.

Laatst bewerkt:
ziet er gelikt uit. Alleen zou ik zelf wat minder prive-gegevens op een site zetten.
Alleen een link naar email volstaat. Wil je verder contact dan kun je altijd op een mailtje reageren en dan telefoonnummer/adres uitwisselen.

Hoi,

Als de website over jezelf gaat, en dat is zo volgens mij, vind ik niet dat er teveel info over jezelf op kan staan. Mensen komen naar je pagina om iets over je te weten te komen, dus teveel informatie kan je nooit geven, lijkt mij. :)
Je moet natuurlijk wel letten op wat je wil dat iedereen te weten kan komen, en wat je liever niet op het internet hebt.

Ik moet me helaas wel aansluiten bij het commentaar over Comic Sans, ik vind het een zeer onaangenaam lettertype en zeker niet professioneel. Als er nog een optie 6 bij de poll was, had ik die gekozen ;). Er is denk ik niet voor niets een "ban comic sans" website...

Ik zou gewoon voor bijvoorbeeld Verdana of Arial o.i.d. gaan, als dat te strak is kan je bijvoorbeeld Georgia nemen. Staat veel beter en professioneler. :cool:

Verder vind ik de kleuren origineel gekozen, alleen is het wit op het lichte blauw niet altijd goed te lezen.
Succes met je website!

Laatst bewerkt:
Hum

2 reacties tot nu toe, en 14 keer bekeken. Slechts 1 negatieve reactie over het lettertype. Te oordelen naar het feit dat iedereen die echt tegen het lettertype is wel zal reageren, is dit nog een goede score voor Comic Sans.:D

Het wit-lichtblauw contrast ga ik later nog eens bekijken. Als het blauw te donker wordt gaan andere kleuren weer problemen geven en te donkere achtergronden vind ik sowieso vermoeiend.

Ik heb het lichtblauw een tikkie donkerder gemaakt, beter?

Ik heb je opgegeven lettertypes eens bekeken en dan ook nog een hele lijst ter hand genomen. Spijtig genoeg vind ik Comic Sans steeds weer het beste...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan