join us -script

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
hi

ik zit momenteel met een klein probleempje, ik ben namelijk geen expert in PHP, bijlange niet... ik zit toch al enkele uurtjes te zoeken op één script: namelijk een "join-us" script

dit moet kunnen : dus, hij typt een naam, zijn emailadres, en zijn bericht, klikt op verzenden en ik ontvang mijn email

het lukt me niet om deze mail te kunnen ontvangen, ik weet niet waar of hoe ik mijn eigen emailadres moet zetten??

wie kan deze noob redden ?

greetz ;)

Lees de php.net site even over de mail()-functie.

Er staat daar ook een voorbeeld.

Moet je alleen het formulier koppelen aan je script. (Dus de juiste variabelen aanroepen en verwerken)

We kunnen het je allemaal wel voorkauwen maar dan weet je nog niet wat wat doet...:confused:

Verdiep je eerst in PHP voor je met zulke dingen wilt beginnen, er zijn in de lokale bibliotheek vast wel boeken over PHP te vinden.

Zoek deze sectie door en je hebt je script... Vragen met betrekking tot e-mailscripts komen hier zowat dagelijks voorbij.

Je verwacht toch niet van ons dat wij je zomaar een script geven (hoe klein het ook is) zonder dat je er zelf wat voor doet.

De website heet "Helpmij" en nog steeds geen "Geefmij":(

Nu heb ik het gedaan? Jij verwacht van mensen die in hun vrije tijd anderen helpen dat ze voor jou wel even iets maken zonder dat jij zelf wat doet?

Zoals ik al vroeg: "Heb je deze sectie al eens doorgelezen?"

Heb je uberhaupt zelf al iets geprobeerd?

Je gaat toch ook niet aan een auto sleutelen zonder dat je enige kennis van een auto hebt?

ik heb er toch al zeker 2 uren zitten 'op vloeken', en de mail ontvang ik steeds niet...

Begin dan eens met het plaatsen van je code hier tussen
PHP:
...

Op die manier kunnen wij er naar kijken en je aanwijzingen geven.

hej, man, ik heb het gevonden, via uw link, heb ik 2 regels kunnen tussenzetten, en nu werkt het..

thxs

greetz,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan