Joint Operations en punkbuster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samourai

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
94
Na ongeveer één minuut wordt ik altijd gekickt door punkbuster.Kan iemand me vertellen hoe dat komt?Want het is erg vervelend.:evil:
Wanneer ik een server heb die zonder punkbuster werkt heb ik er uiteraard geen last van.
Alvast bedankt voor iedere suggestie:thumb:
 
als je die onderste link aanklikt en een stuk naar beneden scrollt staat daar toch echt joint operations tussen..Kun je ook niet updaten in het spel zelf?
 
als je die onderste link aanklikt en een stuk naar beneden scrollt staat daar toch echt joint operations tussen..Kun je ook niet updaten in het spel zelf?

Ja op die "tekening" staat het spel wel maar na het downloden en openen van de pbsetup staat de naam van het spel er niet in.Kijk zelf maar:shocked:
Dus dat is wel erg raar.Waar dat ik in het spel zelf zou kunnen updaten betreft punkbuster weet ik niet.Staat in ieder geval nergens.Het spel zelf is wel geupdate naar een nieuwere versie anders kon ik niet op novaworld.;)
 
heb ff gezocht, misschien helpt het..
Als je in het spel zit haal je de console tevoorschijn door op ~ te drukken. Daar type je het volgende in pb_security 0 en daarna druk je op enter...

Het spel wordt idd niet meer ondersteund door punkbuster..
 
heb ff gezocht, misschien helpt het..
Als je in het spel zit haal je de console tevoorschijn door op ~ te drukken. Daar type je het volgende in pb_security 0 en daarna druk je op enter...

Het spel wordt idd niet meer ondersteund door punkbuster..


Je bedoeld dus wanneer ik echt in een spel zit?Daar lukt het niet om iets tevoorschijn te krijgen door op ~ te drukken en ook niet ctrl ~.Of doe ik iets verkeerd?Heb wel een azerty keybord en nederlands/belgie.Heeft dat er iet mee te maken mss?
Wat wel raar is is dat op sommige servers er minder of geen problemen zijn.;)
 


Hoi ja dat had ik ook al gelezen maar dat gaf aallemaal geen oplossing en ik kon in het spel ook niks opendoen om het een en ander in te zetten.
Ik vond wel dit en het lijkt tot hiertoe te lukken maar zal wel "hout vasthouden".Is voor eventuele andere zoekers met dit zelfde probleem.

1. Open notepad
2. Typ, zonder aanhalingtekens: "pb_security 0"
3. Ga naar opslaan als en sla het op als "pbcl.cfg" (vergeet niet het type van .txt op Alle Bestanden te zetten.
4. Plaats dit bestand in de pb folder van je game.

In ieder geval voor uw snelle reaktie en hulp en mss tot nog een keer??
Groeten Samourai
 
Ik heb hetzelfde gehad :p

Hey ... ik ken dat probleem .. ik heb hetzelfde gehad.
Ik had het verholpen door een nieuwe router te kopen want men oude was nogal
bagger.

Maar sinds ik die nieuwe heb loopt alles perfect :thumb:
 
Hoi,maar op mijn Acer laptop met draadloze internet via telenet had ik hetzelfde hoor dus een router vervangen is mischien maar een halve oplossing.Op de laptop heb ik ook zo'n kladblok file aangemaakt zoals beschreven in vorige vraag en dat schijnt goed te werken.
Veel plezier met het spel en mss zie ik je daar eens wie weet?
Aja welke servers bezoek jij zoal??Toch die van europa en welke daar??Want er zijn er zoveel en heb er nog geen ervaring mee welke oké of niet oké zijn?
Groeten alvast dank:D
 
Ach ik kom haast nooit meer op da spel..
Maar als ik het speel zit ik altijd wel op een volle server en in de Europa zone !!
 
Oei neen hoor op de laptop met Vista heb ik wel problemen en ondanks aanmaak en plakken van een kladblok met "security 0" wordt ik nog altijd na een paar minuten gekikt door punkbuster.Dit begint nu echt wel mijn voeten uit te hangen:evil:
Nu ben ik de weg echt wel kwijt hoor.:shocked:Heeft iemand nog een suggestie buiten "spel erafgooien en een ander spel kopen"???
:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan