Joint Operations intercorrupted

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nuckey

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2007
Hey...

Ik heb pas de game Joint Operations Typhoon Rising gekocht en als ik online wil spelen dan ga ik op een server en 5 sec in de server krijg ik de melding connection intercorrupted en dan kan ik niet meer lopen en alles in mijn omgeving loopt vast maar ik kan wel rondkijken en schieten....en als ik wil Reloaden dan blijft ie dat doen zonder te stoppen...

Plz kan iemand mij helpen:(

Alvast bedankt..

Zorg je er wel voor dat je in een server zit, met een lage ping (latency) ?

Deze melding wil zeggen dat je verbinding met de server er niet/nauwelijks is. Zorg ook dat je op het moment van gamen niets aan het downloaden bent ..

Zorg je er wel voor dat je in een server zit, met een lage ping (latency) ?

Deze melding wil zeggen dat je verbinding met de server er niet/nauwelijks is. Zorg ook dat je op het moment van gamen niets aan het downloaden bent ..

Ik ben niks aan het downloaden alles doet het prima en joint operations doet het niet dus ik snap er geen bal meer van:(

Wat voor internetverbinding heb je? En als je inlogt op een sever, staat er dan ook een getal bij wat de hoogte van de ping aangeeft. Ik denk namelijk ook dat het probleem daar zit. Hoe lager het getal hoe beter het spel zal lopen.

Wat voor internetverbinding heb je? En als je inlogt op een sever, staat er dan ook een getal bij wat de hoogte van de ping aangeeft. Ik denk namelijk ook dat het probleem daar zit. Hoe lager het getal hoe beter het spel zal lopen.

Internet verbinding weet ik niet :o
En met zo'n getal hoe hoog de ping van mij is heb ik nog nooit gezien.

Maar het rare is ik kan bij elk spel goed joinen zonder lag maar bij Joint Operations krijg ik gewoon na een paar seconde op de server intercorrupted.

Kan ook zijn dat de server wegvalt ..
Maar als je dit bij alle servers hebt ??

Zorg inderdaad dat je een server joint met een lage ping (=latency), en zorg dat je game helemaal up-to-date is. Weet ff niet welke versie ( lang geleden voor mij ).

speedtest, kun je kijken wat je up- download snelheid is.

Suc6 :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan