Joint Operations

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tubby
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tubby

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Hoi,

Ik had een vraagje over Joint Operations.
Als je een coop,team death match, of wat dan ook hebt gespeeld krijg je een uitslag op 't laatst wie de meeste kills heeft wie de minste etc.etc.
Maar sinds gisteren krijg ik die uitslag na afloop van een gespeelde wedstrijd niet meer..Iemand enig idee met welke knop of hoe ik die weer in kan schakelen??
B.V.D.

:)

hoi, ik vermoed dat je het over delta force joint operations hebt...

ik heb nog de vorige versie (black hawk down team sabre)

wilde ff van je weten of joint operations wel de moeite is om te kopen en of de grafics beter zijn dat BHDTS...

Geplaatst door jefke
hoi, ik vermoed dat je het over delta force joint operations hebt...

ik heb nog de vorige versie (black hawk down team sabre)

wilde ff van je weten of joint operations wel de moeite is om te kopen en of de grafics beter zijn dat BHDTS...

Ik heb BHDTS niet gespeeld,maar kwam via via op de demo uit van joint operations en die beviel wel en toen hebk 't hele spel gekocht.Ik weet dus niet of de graphics beter zijn als BHDTS maar het spel ziet er wel zeeeeeer wreed/mooi uit.Wat mij betreft absoluut de moeite van 't kopen waard!

Geplaatst door jefke
zijn er al veel onlinespelers?

Als je online gaat kun je 3 'werelden' kiezen;Eastcoast,Westcoast en International,ik zit altijd in International en er zijn meestal rond de 9000 spelers(dan praat ik over rond 11-12u 's avonds)alleen in international dus.

Joint Operations....

Joint Operations!!

Een erg realistisch spel, voor over het internet. Grafisch erg mooi. Uiterlijk van spelers te veranderen, camo-net over je hoofd ed. Veel wapens. En spelers genoeg op het net.
Servers aanwezig, tot 150 spelers tegelijk!!!
Alle voertuigen erg realistisch. Nu ook de mogelijkheid, om in alle voertuigen te rijden, en indien aanwezig, met de .cal50 of raketwerper te schieten.

Aanwezige voertuigen:- truck-Amvibivoertuig-zodiac-jeep-helicopters-boten enz.

Kijk anders eens op het net, voor de demo enzo
http://www.jointopsthegame.com/default.asp
op bovenstaand adres even de cinematic bekijken!!

wat mij betreft: KOOP DAT SPEL, EN GENIET!!!

Oh ja, wat betreft jou vraag Tubby....

Ik heb nagezocht, maar kan het niet vinden. Mail anders even naar novalogic zelf. Ik was mn wachtwoord en gebruikersnaam vergeten, even mailen, en na een half uur had ik antwoord!

http://www.novalogic.com/support.asp

Ga naar: contact tech support.

Ik neem aan, dat men jou vraag ook beantwoord.

ps, wel even in het engels mailen

Groeten,
A.Riepma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan