joint operations

Status
Niet open voor verdere reacties.

welkepc

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2009
Hoi heb even een vraagje over de game JOINT OPERATIONS ik wil graag wat meer weten over de zogenaamde aimbot hoe kom ik daar aan en hoe werkt het. Aangezien bijna elke speler deze gebruikt tijdens dit online spel.

graag uw reactie

Een aimbot is software om vals te spelen (in deze context cheating genoemd) in een first-person shooter-computerspel. Deze software zorgt ervoor dat de speler automatisch en/of gericht kan schieten. Het is hierdoor mogelijk om een tegenstander makkelijk te raken aangezien de speler geholpen wordt door de software.

Een aimbot wordt door de meeste spelers als een zwak hulpmiddel gezien. Het gebruik van een aimbot is op veel online servers verboden.

en heeft u enig idee hoe al die mensen aan een aimbot kunnen komen?

nee en wil ik niet weten ook.

Aimbots kun je zelf maken als je handig bent (iemand maakt het immers), en downloaden via internet.
Wanneer het gebruik van een aimbot wordt opgemerkt zul je vaak minimaal worden gekickt, vaak worden gebanned, en met een beetje geluk uit het volledige spel worden gesloten. Het is namelijk valsspelen.

oke sorry, wist niet dat het stellen van een vraag over een aimbot verboden was.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan