Joke_russ Virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommylee

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Deze virus heb ik in mijn computer heb ik reeds verwijderd maar probleem is dat als ik nu naar start ga en naar deze computer of wat dan ook dan geeft ie aan dat ie niks kan vinden dat het er niet is niks doet het ook systeem herstel kan ie niet vinden
heb het weer gescand met een online virusscanner geeft geen virussen meer aan maar hoe wat moet ik nu doen

Geplaatst door tommylee
Deze virus heb ik in mijn computer heb ik reeds verwijderd maar probleem is dat als ik nu naar start ga en naar deze computer of wat dan ook dan geeft ie aan dat ie niks kan vinden dat het er niet is niks doet het ook systeem herstel kan ie niet vinden
heb het weer gescand met een online virusscanner geeft geen virussen meer aan maar hoe wat moet ik nu doen

Je moet allereerst je bericht hier wat leesbaarder formuleren. Wat gebeurt er nu precies als je naar Start gaat of naar Deze computer? Wat heb je precies verwijderd?
(Gebruik alsjeblieft punten en komma's in je antwoord en probeer een beetje duidelijk te zijn.)

Deze joke (een 'grap' dus, geen echt virus) is niet schadelijk, alleen irritant. Beschrijving en oplossing: http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=JOKE_RUSS.A

Uitleg

sorry voor de onduidelijke uitleg,
Als ik op deze computer klik dan geeft ie aan, windows kan het bestan c:windows/explorer niet vinden
en dat doet ie dan bij elke programma die ik wil opstarten
heb die virus doormiddel van een online virus scanner gevonden en delete
Zelfs mijn internet explorer start niet op als ik daarop klik krijg ik weer,kan het bestand c:programmfiles/interneteplorer niet vinden

Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

kan geen proggie installeren

leuke programmatjes allemaal maar kan er geen 1 installeren ben nu bezig met een online virusscan heeft wel de virus gevonden maar niet verwijderd
W32/Torvil.B.worm

Inderdaad, maar zorg er ook voor dat je Ad Aware gedraaid hebt voordat je HijackThis draait. Mocht dat echt niet lukkne moet je bij je HijackThis logje vermelden dat het echt niet ging (ad aware enzo)

Wat gaat er mis dan tijdens een installatie?

hmm

hij geeft al gelijk aan van dat ie het bestand niet kan vinden ik heb nu doormiddel van een programma virusscanner op dos en safemode de virus eruit kunnen halen maar hij geeft aan 2 encrypted files not read en ik heb het probleem nog steeds ik denk dat die 2 files ook besmet zijn maar krijg die niet gedelete

NOG STEEDS VIRUS

mensen mensen wie kan mij helpen

weer een virus detected

C:\WINDOWS\.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}\ad$20blocking$20def_1.0_english_livetri.zip->ad$20blocking$20def_1.0_english_livetri.exe->(part0000:) - Win32/Torvil.C@mm -> Infecte

en ik krijg nog steeds geen enkel programma gestart geeft steeds aan dat ie het niet kan vinden en regedit of msconfig gaat ook niet wat voor virus heb ik????

Win32/Torvil.C@mm waarschijnlijk :)

Ik zou als ik jouw was een goede Antivirus en Firewall aan gaan schaffen.

Edit: stom, je kon nix installeren.

Effe denken

Laat je PC eens hier scannen op virussen:
Housecall
Panda online scan
Bitdefender online scan

Laat hier je PC eens scannen op spyware (online)
PestPatrol

Laatst bewerkt:
norton 2004

staat al op de computer krijg hem alleen niet gestart geeft aan dat ie het bestand niet kan vinden maakt niet uit wat dan ook

Zie mijn post voor de jouwe, heb hem aangepast :)

ben bezig met scannen ziet eruit dan er geen virussen inzitten meer maar ik denk dat de schade is toegebracht aan de register
probeer die pestscan op testarten maar lijkt niet telukken

Hans nog even dit als ik die pestscan site opga en dan zie ik in het midden alleen een kruisje en er ebeurt niks??

petscan is geluk maar wat moet ik nu doen
geeft wel 3000 fouten aan ofzo
waar kan ik zien wat er verkeerd in windows is en hoe is dat tewijzigen

bedankt

Het stomme is dat je ze met Pestscan niet kan verwijderen :rolleyes:

draai eens RegCleaner

Let op: er is slechts een actie die je veilig kunt uitvoeren:

Regcleaner > Tools > Registry Cleanup > Do Them All

:) je mag alles verwijderen wat hij vindt.

Tip: je kunt ze allemaal teglijk selecteren door op Ctrl + A in te drukken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan