jong en weet niet wat je wil

Status
Niet open voor verdere reacties.

haasjekil

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
ik ben jong.... 11:p maar ik mijn engels is boven gemiddelt... met begrijpen maar ik zou graag een keer een spelletje willen maken ik had beetje gegooglet maar kon niet veel vinden... aan wat handleidingen welke progama's met makkelijkste zijn mee te beginnen en alles dus.... weten jullie een makkelijk progama (engels mag)+een handleiding die bijv online is en nl.... graag tips van waar ik het beste mee kan beginnen google zij dat visuel basic makkelijk is maar kweet nog niet waar ik het kan downloaden........:confused:

t maakt niet echt uit wat voor game geen voorkeur.... en ik heb de tijd met het maken enzo:p

ik heb hier thuis nog een dikke bult website maken voor noobs liggen:rolleyes: met alle codes ik heb al een website gemaakt kweeet neit als dat handig is maar hij is al uit de lucht kost zo veel:mad:

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen is je nederlands is onder de maat, er missen wat komma's , hoofdletters en gemiddelt = gemiddeld ,gegooglet = gegoogeld, progama's= programma's, progama= programma, visuel basic= visual basic, kweet= ik weet en kweeet neit = ik weet niet.

Denk dat je beter je nederlands kan gaan bestuderen.

Maar goed .. kijk hier eens naar : http://ep2.nl/topic/1368/

het klopt maar ja...... op school haal ik wel voor nederlands 8-9 enzo maar ik ben in mijn vrije tijd en ik heb niet een voorbeeld wat ik moet gaan type enzo,,,:p

owe en een domme vraag...... met visual basics waar kan ik dat krijgen ofzoiets?
basics heb ik net gedownload

Laatst bewerkt:
Da's fijn, maar het is net zo fijn als je gewoon alles normaal typt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan