freddie.dekkers
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 dec 2004
Ik heb een Satteliet-Programmalijst
Indeling Kolommen:
Datum+Tijd; Programma; Thema's; Zender;
In Excell 2007 ingevoerd.
Nu moet ik veelal de kentering van de dagen voor 'Datum en tijd' aanpassen. Dus het begin van elke dag de eerste beste datum informatie.
Dus dacht ik ff een filtering op de Datum+Tijd kolom los te laten.
Filter-uitleg geeft aan dat ik 'Joker' tekens "*" , "?" mag gebruiken.
Van 'Datum+tijd-1' tot en met 'Datum+Tijd-2' en filteren.
Alles wat ik probeer met Automatisch Filter instelling of nauw "begin","Bevat", etc... Ik krijg geen gefilterde datums, wel, soms 'lege' (staan wel formules in) cellen, waarbij de gefilterde 'Lege cellen' niet te relateren zijn aan de rest in de lijstregel-Info.
Dus kan ik alleen maar gegroepeerd op DD+T filteren, maar ik kan niet kiezen voor
'Dichts bijzijnde Datum'.
Mijn Datum+Tijd opmaak is; "2019-11-18-Ma_22:45".
Ik heb zelfs geprobeerd te filteren via 'Standaard' Celopmaak "40310,0" (is een Seriëlle Datum+Tijd) aanduiding, en op die wijze met joker-tekens e.d. ingevuld, maar geeft geen Datum-filtering weer?!
Hoe werkt 'Datum' c.q. 'Tijd' deel-filtering?
Dus een filtering van de eerste info op elke dag van de maand?
Ik weet nl. niet op welke tijd van elke dag in de maand een Programma begint.
dit is altijd verschillend kan of om 00:00 uur of 01:00 uur of daar tussen en voorbij!
Freddie.
Indeling Kolommen:
Datum+Tijd; Programma; Thema's; Zender;
In Excell 2007 ingevoerd.
Nu moet ik veelal de kentering van de dagen voor 'Datum en tijd' aanpassen. Dus het begin van elke dag de eerste beste datum informatie.
Dus dacht ik ff een filtering op de Datum+Tijd kolom los te laten.
Filter-uitleg geeft aan dat ik 'Joker' tekens "*" , "?" mag gebruiken.
Van 'Datum+tijd-1' tot en met 'Datum+Tijd-2' en filteren.
Alles wat ik probeer met Automatisch Filter instelling of nauw "begin","Bevat", etc... Ik krijg geen gefilterde datums, wel, soms 'lege' (staan wel formules in) cellen, waarbij de gefilterde 'Lege cellen' niet te relateren zijn aan de rest in de lijstregel-Info.
Dus kan ik alleen maar gegroepeerd op DD+T filteren, maar ik kan niet kiezen voor
'Dichts bijzijnde Datum'.
Mijn Datum+Tijd opmaak is; "2019-11-18-Ma_22:45".
Ik heb zelfs geprobeerd te filteren via 'Standaard' Celopmaak "40310,0" (is een Seriëlle Datum+Tijd) aanduiding, en op die wijze met joker-tekens e.d. ingevuld, maar geeft geen Datum-filtering weer?!
Hoe werkt 'Datum' c.q. 'Tijd' deel-filtering?
Dus een filtering van de eerste info op elke dag van de maand?
Ik weet nl. niet op welke tijd van elke dag in de maand een Programma begint.
dit is altijd verschillend kan of om 00:00 uur of 01:00 uur of daar tussen en voorbij!
Freddie.
Laatst bewerkt: