joomla cache

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjjvandaalen

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Bij het tonen van het voorbeeld in Joomls 1.5 krijg ik de onderstaande melding.
Wat doe ik daaraan?

403 - U bent niet bevoegd deze pagina te bekijken .
Mogelijk kunt u deze pagina niet bezoeken omdat:

1. een verouderde bladwijzer/favoriet
2. een zoekmachine heeft een verouderde lijst van de website
3. een fout getypt adres
4. u heeft geen toegang tot deze pagina
5. De opgevraagde bron is niet gevonden
6. Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek.

Probeer één van de volgende pagina's

* Startpagina

Als de problemen blijven bestaan, neem dan aub contact op met de systeem administrator van deze website.
U bent niet bevoegd deze pagina te bekijken .

Errormelding opladen

Al geprobeerd met CCleaner de cache van de browsers te legen. Helpt ook niet.
Ik werk met Firefox, hoe kun je anders de Firefoxcache legen?
Kan het ook met de firewall te maken hebben? Ik maak gebruik van ZoneAlarm.
Kan ik maar beter de firewall uitschakelen?

Laatst bewerkt:
Weet iemand hier iets op?

Inmiddels ben ik nu zover dat ik het toegangsniveau heb gewijzigd. Het stond op 'Publiek' en nu op 'Geregistreerd'. Direct daarna kreeg ik het inlogscherm van Joomla voor en was ik de melding kwijt! Alleen krijg ik nu de melding dat ik eerst moet inloggen. Het standaardwachtwoord voor Joomla van de provider kan ik niet wijzigen, dus dat is niet de reden. Kwestie van de rest van de instellingen nalopen.

Ook wil ik graag hebben dat de bezoekers van de website NIET hoeven in te loggen. Het inloggen moet alleen werken voor de beheerder bij het bijwerken van de website en eventueel andere (geregistreerde) gebruikers.Hoe kan ik dat eigenlijk instellen?

Weet iemand hier iets op?

Nou, ik heb dit probleem opgelost. Ik ben alle instellingen is na gaan lopen en heb wat vinkjes even aan- en uitgezet. O.a. bij het verbergen van de website tijdens het bewerken. Ook had ik 'vergeten' een standaardformulier aan te wijzen.

Nu heb ik nog de volgende 'problemen':
- Het inloggedeelte moet nog verder uitelkaar getrokken worden. De invoerveldjes staan nu wel erg dicht bijelkaar.
- Ik heb nu de hele website besloten, terwijl ik toch ook een openbaar gedeelte wil hebben. Eigenlijk is de hele website dat en wil ik alleen voor het onderhoud de hele website besloten hebben.
- De menu's werken nog niet helemaal lekker, moet ik nog 'ns extra doorheen.

Wie kan mij ook daarover adviseren?

Groeten,

Joost

Ik denk dat je even je vraag opnieuw moet posten. Je hebt nu min of meer mijn vraag overgenomen namelijk ;) mensen die niet met mijn topic bezig waren, zien nu je vraag niet in het forum overzicht...

Joomla

Helpmij heeft niet een aparte sectie voor Joomla dus heb ik maar bij een bestaande vraag aangehaakt, bovendien alle berichten komen sowieso wel bij iedereen terecht (zeker bij degenen die via zoeken hier naar Joomla aan het zoeken zijn...

Hiernaast heb ik trouwens ook dezelfde vraag al gepost bij DutchJoomla.

Weet jij trouwens niet een mogelijke oplossing voor mijn probleem?

nee niet echt.. ik weet wel dat je bij "users" in je joomla panel alles kan afschermen of bepaalde mensen toegang kan geven..

de sectie waarin deze vraag staat is speciaal voor joomla, dus ik zou hem toch echt opnieuw posten. Alleen mensen die deze vraag openen, krijgen jou vraag te zien. Als je hem gewoon opnieuw post, krijg iedereen je vraag te zien die zich in de sectie bevindt... lijkt me een betere optie.. maar je moet het zelf weten hoor.

Helpmij heeft niet een aparte sectie voor Joomla dus heb ik maar bij een bestaande vraag aangehaakt,
Wat niet de bedoeling is, het is voor de beantwoorders (en mensen met hetzelfde probleem) veel overzichtelijker als iedere vraag een eigen draadje heeft.

Verplaatsen vraag

Okay, ik wil ook wel zoveel mogelijk reacties hebben waar ik verder mee kan...

Moet alleen even uitzoeken hoe ik in deze zelfde sectie een nieuwe vraag kan posten...

Thanks,

Joost

en nu heb je een eigen vraag.
In het vervolg ga je niet meer inbreken in een ander zijn topic.
denk daar in het vervolg aan.

Excuus

Okay, excuus!

Kwam ook doordat ik nog niet helemaal precies wist hoe je iets kunt posten...

Wellicht heb je mijn vraag op die andere plaats ook al gezien? Staat het daar goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan