Joomla: gewoon een pagina maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonaldGJ

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
Beste mensen,

Ik ben een beetje aan het experimenteren met Joomla! Ik moet een website van een CMS voorzien en ben aan het kijken wat het beste werkt. Nu wil ik met Joomla graag een gewone simpele pagina maken. Alleen met informatie. Hoe kan ik dit het makkelijkste doen? Dus zonder de auteur, creatie datum en dergelijke.
Kan dit simpel doormiddel van een nieuwe categorie?

Vast bedankt!

Gr. Ronald!:)

Dit doe je door die optie uit te zetten.

Je maakt een nieuwe pagina aan. en aan de rechter kant heb je verschillende optie. Klik op Parameters (geavanceerd)

Je zien nu een lijst met opties.

Gebruik algemeen houd in wat de standaard is. Je hebt dan de keuze uit ja en nee. Wil je het niet tonen dan is het nee. Wil je het wel tonen dan is het ja.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen:d

Dit doe je door die optie uit te zetten.

Je maakt een nieuwe pagina aan. en aan de rechter kant heb je verschillende optie. Klik op Parameters (geavanceerd)

Je zien nu een lijst met opties.

Gebruik algemeen houd in wat de standaard is. Je hebt dan de keuze uit ja en nee. Wil je het niet tonen dan is het nee. Wil je het wel tonen dan is het ja.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen:d

Ik denk dat ik je begrijp, maar dat zou betekenen dat als je elke keer een nieuwe pagina aanmaakt al die opties uit moet zetten. Is dit niet op te slaan als een bepaalde categorie?

Ik hoop dat je me begrijpt;)

Volgens mij kan je niet per categorie. maar je kan wel je voorkeur opslaan dit zou je zo kunnen doen dat je het minst hoeft te wijzigen.

Dit kan je doen door bij artikelen bovenaan de in balk te klikken op voorkeuren.

BTW welke joomla versie gebruik je?

Ik gebruik Joomla 1.6.3!

Ik zal het is even uitzoeken!
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan