Highroller
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 feb 2009
Hallo Helpmij leden,
Ik heb een joomla website. met daarin een subwebsite een forum ( met het zelfde database ).
Nu heb ik Jfusion geïnstalleerd, alles leek goed te werken. Maar als ik nu inlog krijg ik een vage error --> Cannot redeclare utf8_strrpos() (previously declared in /libraries/phputf8/mbstring/core.php:63) includes/utf/utf_tools.php on line 122.
En terwijl ik dan de website opnieuw intyp ben ik wel ingelogd. dus iets gaat er niet goed. Het login form is van Communitybuilder, maar als ik een ander login form enabled dan krijg ik het zelfde.
ik snap er niks van.
Normaal kan ik er wel met google uitkomen..
dit keer niet
Kan iemand mij hier bij helpen?
HighrollerNL
PS: Ik gebruik Joomla 2.5 en laatste Jfusion.
-----------------
Tog zelf opgelost ( als het goed is ).
Ik heb een joomla website. met daarin een subwebsite een forum ( met het zelfde database ).
Nu heb ik Jfusion geïnstalleerd, alles leek goed te werken. Maar als ik nu inlog krijg ik een vage error --> Cannot redeclare utf8_strrpos() (previously declared in /libraries/phputf8/mbstring/core.php:63) includes/utf/utf_tools.php on line 122.
En terwijl ik dan de website opnieuw intyp ben ik wel ingelogd. dus iets gaat er niet goed. Het login form is van Communitybuilder, maar als ik een ander login form enabled dan krijg ik het zelfde.
ik snap er niks van.
Normaal kan ik er wel met google uitkomen..
dit keer niet

Kan iemand mij hier bij helpen?
HighrollerNL
PS: Ik gebruik Joomla 2.5 en laatste Jfusion.
-----------------
Tog zelf opgelost ( als het goed is ).
Laatst bewerkt: