Joomla! liefhebber gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeepDown

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2010
Hallo mensen,

Ik ben zelf een grote fan van het CMS Joomla! en dat ben ik geworden door het gebruik van Joomla! door de jaren heen.

In het begin was het natuurlijk zoeken geblazen en zo maar door alle mooie sites op het web ben ik steeds wijzer en wijzer geworden.

Nu wil ik zelf graag een website op gaan zetten met als onderwerp natuurlijk 'Joomla!' in de breedste zin van het woord.

Ik ben mezelf er echter van bewust dat dit veel tijd en energie kost.
Tuurlijk zal me dit alleen best lukken maar het is gewoon 1000 maal leuker om dit samen met iemand of meerderen op te zetten.

Even voor de duidelijkheid.

Ik neem zelf alle kosten voor mijn rekening. Zit daar dus niet over in.
Server word in Januarie geplaatst als er iemand (of meerderen) serieus mee gaat doen.

Mocht je serieus zijn en mee willen doen dan word je natuurlijk mede-eigenaar van de site en heb je net zo veel zeggenschap als ik over de site.

Er zijn echter wel een aantal voorwaarden verbonden.

Die voorwaarden zijn:

- Je moet er natuurlijk wel tijd voor hebben om dit op te zetten. Zeker in het begin kost dit veel tijd.
- Je moet beschikken over voldoende kennis van Joomla!. Ik bedoel dan niet gewoon een beetje standaard kennis maar je moet probleemoplossend kunnen werken.
- Natuurlijk moet dit een hobby zijn maar je moet er wel een beetje 'hart' voor hebben.

Nou ja, mocht je meer willen weten, neem dan even contact met me op en mensen... alleen reageren als Joomla! ook jou hobby is en je serieus interesse hebt in mijn voorstel.

Vriendelijke groeten,

DeepDown

Laatst bewerkt door een moderator:
Excuses voor het plaatsen van het emailadres.
Ik was me er niet van bewust dat dit als ongewenst werd ervaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan