Joomla sectie-indeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten03

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
CMS Joomla sectie-indeling

Beste Helpers!

Ik ben bezig met een website en stoot steeds tegen het zelfde probleem aan. Als ik een snelkoppeling naar een sectie maak, daarin bepaalde categoriën weergeef, worden de items van de categorie in een lijst weergeven. Ik wil die items van één categorie graag in een blog-style weergeven!

Alvast bedankt!

Maarten

klik!

Laatst bewerkt:
Als het goed is staat er bij jouw link in de Menu Manager "Content Section" (of Content Category).
Wanneer je op de naam van je link klikt zie je een aantal opties aan de rechterkant. Daar kun je de pagina-indeling aanpassen door "leading" "intro" en "links" te veranderen. Zet de "links" op "0" en maak een aantal "intro's" voor een blogstyle opmaak.

Blog binnen lijst

Als het goed is staat er bij jouw link in de Menu Manager "Content Section" (of Content Category).
Wanneer je op de naam van je link klikt zie je een aantal opties aan de rechterkant. Daar kun je de pagina-indeling aanpassen door "leading" "intro" en "links" te veranderen. Zet de "links" op "0" en maak een aantal "intro's" voor een blogstyle opmaak.

Ja, zo kan ik de hele menu-item in blog-style krijgen. Ik zal even heel praktisch uitleggen wat ik graag wil.

1. Als ik op een menu-item (media) klik, wil ik op een pagina komen waar ik kan kiezen tussen 'geluidmateriaal' en 'beeldmateriaal'.
2. Als ik dan op bijvoorbeeld 'geluidmateriaal' klik wil ik graag dat er een blog-style komt met alle items die er in zitten.

bvd,

Maarten

Je kan van 'geluidmateriaal' en 'beeldmateriaal' een menu maken in Joomla. De menu-items geef je dan een blogstyle.

Je kan van 'geluidmateriaal' en 'beeldmateriaal' een menu maken in Joomla. De menu-items geef je dan een blogstyle.

Als ik dat zou willen zou ik het wel al lang gedaan hebben. Maar liever wil ik dat niet. Ik wil graag dat het 'geluidmateriaal' en 'beeldmateriaal' onder één menu-item 'media' komt.

Natuurlijk kan dit wel met static links, maar overzichtelijker in het beheerderspaneel wordt het er zo niet op.

gr. Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan