jjjvandaalen
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 sep 2007
Nu mijn eerste Joomlawebsite bijna klaar is, ben ik de site eerst aan het uittesten geweest op een testdomein. Eerst zonder Joomla ook daarin te installeren, dat werkte (dus) niet. Ik krijg via het templatebeheer bij menutoewijzing de volgende melding:
Later heb ik alvast de site inclusief alle afbeeldingen geprobeerd te zippen (bijna 130 mb). Dat lukte op zichzelf wel, maar dat bestand kon ik maar niet uploaden in de Joomla-omgeving van het nieuwe domein. Wat doe ik fout? Ik wil ik deze Joomla-site graag overdragen aan de eigenaar. De bedoeling is dat deze gaat draaien in een andere database-omgeving. Hoe doe ik dat anders?
Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb het al geprobeerd door eerst voor de hele site een andere template te selecteren en vervolgens de menu's toegewezen in het bedoelde templatebestand, maar nadat ik deze template later weer als standaard had ingesteld was die menutoewijzing weer verdwenen... Het horizontale menu word weergegeven als een lijst.GegevensNaam: MeditatieInzicht
Beschrijving: Artisteer-generated theme
MenutoewijzingMenu's: Kan standaard template niet toewijzen.
ParametersHet parameterbestand /templates/meditatieinzicht/params.ini is Schrijfbaar!
Later heb ik alvast de site inclusief alle afbeeldingen geprobeerd te zippen (bijna 130 mb). Dat lukte op zichzelf wel, maar dat bestand kon ik maar niet uploaden in de Joomla-omgeving van het nieuwe domein. Wat doe ik fout? Ik wil ik deze Joomla-site graag overdragen aan de eigenaar. De bedoeling is dat deze gaat draaien in een andere database-omgeving. Hoe doe ik dat anders?
Laatst bewerkt: