Jouw online Kinderkleding winkel, feedback?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominokidz

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2014
Wij verkopen kinderkleding voor stoere Ridders en Lieve Prinsessen.

Wij zouden graag uw Feedback willen hebben over onze webshop, zodat wij hier kritisch naar kunnen kijken. Naar maanden intensief werken aan onze webshop zie je de fouten en goede punten van de webshop niet meer. Daarom graag een frisse blik van u.

Jouw online Kinderkleding winkel Domino Kinderkleding is de naam van een internetshop met leuke, trendy, unieke en vooral betaalbare kinderkleding en kinderaccessoires. Een walhalla voor de modebewuste mama’s en papa’s die geen tijd hebben om het halve land af te struinen op zoek naar nét dat unieke stuk! En het leuke is; je kan het allemaal rustig vanaf de bank bekijken en bestellen als je schatten in bed liggen. Onze collecties zijn steeds up-to-date en worden in kleine oplage aangekocht, zodat het unieke karakter ervan niet verloren gaat. Hier zoeken we nieuwe merken en producten waar wij een ‘wauw’-gevoel bij krijgen en hopelijk jullie ook. Zo kunnen jullie schatten bijven schitteren in toppertjes die voor iedereen betaalbaar zijn.

Onze webshop: http://www.dominokinderkleding.nl
Wij hebben een Facebook pagina: https://www.facebook.com/Dominokinderkleding
Wij hebben Twitter: https://twitter.com/Dominokidz
Wij hebben Pinterest: http://nl.pinterest.com/dominokidz/

Wij hopen graag op een kritische en verhelderende blik van u.:thumb::thumb::thumb::thumb:

Alvast bedankt.

Wat opmaak betreft vind ik persoonlijk de kleuren een beetje flets.

In technisch opzicht vallen mij wel een paar dingen op:
-De performance van je hosting is niet optimaal. Site is relatief traag, zeker gelet op het geringe aantal artikelen
-Site is op basis van Wordpress. Let heel goed op je beveiliging want men probeert zeer actief WordPress sites te hacken.
-Het betreft een webshop, dus een SSL (HTTPS) is zeker aan te raden
-Hoewel niet verplicht zou ik bereikbaar proberen te zijn buiten het contactformulier om. Geeft de klant meer vertrouwen in je winkel
-Knop bestelling afronden heeft een grijze kleur en lijkt op het eerste oog niet actief (door de kleur)
-Het verplichte vinkje voor de algemene voorwaarden is wettelijk niet verplicht en irritant voor bezoekers
-Het standaardvinkje voor een afwijkend bezorgadres mag ook weg, de meeste klanten zullen factuur en pakje op hetzelfde adres willen ontvangen

Voor de rest is de opzet prima en duidelijk

RogerS heeft hier een aantal goede punten aangehaald.

In aanvulling op zijn "contactformulier"opmerking, zou ik nog willen vragen:
waarom maak je gebruik van een gmail-adres als je een eigen domeinnaam hebt?

Wat het nog een beetje professioneler maakt,
zou zijn:
klantenservice @ dominokinderkleding.nl
fotos @ dominokinderkleding.nl
info @ dominokinderkleding.nl

(de spaties voorkomen dat er nu echt-uitziende emailadressen worden getoond)

In technisch opzicht vallen mij wel een paar dingen op:
-De performance van je hosting is niet optimaal. Site is relatief traag, zeker gelet op het geringe aantal artikelen
-Site is op basis van Wordpress. Let heel goed op je beveiliging want men probeert zeer actief WordPress sites te hacken.
-Het betreft een webshop, dus een SSL (HTTPS) is zeker aan te raden
-Hoewel niet verplicht zou ik bereikbaar proberen te zijn buiten het contactformulier om. Geeft de klant meer vertrouwen in je winkel
-Knop bestelling afronden heeft een grijze kleur en lijkt op het eerste oog niet actief (door de kleur)
-Het verplichte vinkje voor de algemene voorwaarden is wettelijk niet verplicht en irritant voor bezoekers
-Het standaardvinkje voor een afwijkend bezorgadres mag ook weg, de meeste klanten zullen factuur en pakje op hetzelfde adres willen ontvangen

Voor de rest is de opzet prima en duidelijk

Dag Rogers,

Bedankt voor uw Feedback.

Wij zijn meteen aan de slag gegaan met uw feedback. Wij hebben nu SSL.
Wij hebben uitleg gevraag aan onze hosting provider maar nog geen antwoord gehad.
Veel mensen nemen contact met ons op via onze Facebook pagina, wij zijn zo begonnen en daarvandaan door ontwikkeld.
De technische veranderingen zijn we mee bezig te ontwikkelen en aan het testen.

super bedankt voor uw feedback, als u nog verdere opmerkingen en of suggesties heeft horen wij het graag van u.

In aanvulling op zijn "contactformulier"opmerking, zou ik nog willen vragen:
waarom maak je gebruik van een gmail-adres als je een eigen domeinnaam hebt?

Wat het nog een beetje professioneler maakt,
zou zijn:
klantenservice @ dominokinderkleding.nl
fotos @ dominokinderkleding.nl
info @ dominokinderkleding.nl

(de spaties voorkomen dat er nu echt-uitziende emailadressen worden getoond)

Dag Tecsman,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben een info@dominokinderkleding.nl alleen onze klanten gebruiken het Gmail adres heel vaak. Wij zijn een beetje sceptisch om het om te zetten voor verlies aan bereikbaarheid naar de klant toe.

We zijn aan het brainstormen erover.

Bedankt voor uw Feedback als u nog verdere opmerkingen en of suggesties heeft horen wij het graag van u.

Dag Rogers en Tecman,

Wij zijn meteen hard aan het werk gegaan met uw Feedback.
Wij zouden het waarderen als u weer een frisse blik op onze webshop te geven.

Heeft u nog op of aanmerkingen wij horen ze graag.

alvast bedankt.

Manon (*knip*)

Laatst bewerkt door een moderator:
Feedback, webshop in Kinderkleding | Dominokinfderkleding.nl

Hallo,

Wij hebben onze Webshop aangepast en geprobeerd met uw feedback onze webshop in kinderkleding te verbeteren.

Wij zouden graag uw Feedback willen hebben over onze vernieuwde webshop, zodat wij hier kritisch naar kunnen kijken. Naar maanden intensief werken aan onze webshop zie je de fouten en goede punten van de webshop niet meer. Daarom graag een frisse blik van u.

Wij hopen graag op een kritische en verhelderende blik van u.

alvast bedankt,

Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een succesvol 2015.

met vriendelijke groet,

Manon ( www.dominokinderkleding.nl )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan