.jpg bestand hernoemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackbetty141

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Hallo,

Ik zoek een programma waarmee je bestanden kunt veranderen naar een naam.

Ik heb nu mijn muziek in mappen geordent per album en dan moet er ook in elke map een albumhoes komen. Deze heb ik al in elke map staan. Maar nu is mijn vraag: hoe krijg ik al deze bestanden genoemd naar folder.jpg?

daar staan er zoo veel, het is wel belangrijk dat hij de submappen kan lezen.

Ik heb al rondgezocht op google maar ben alleen nog maar betaalde versies tegengekomen die dat kunnen

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je het in een hele andere richting moet zoeken. Als ik het goed begrijp wil je gewoon een thumbnail voor elk album, lijkt me simpel.

Ten eerste.

Deze optie moet uit! Microsoft wil nog al es wat bestanden voor ons wegcensureren. Het schijnt dat we in een muziek-map alleen muziek willen hebben enzo.

image1cci.jpg

Ten tweede moet je de desktops.ini verwijderen, en één .jpg folder.jpg noemen.

Voilá

ik wil dat er in windows media player mooi al die albums afbeeld.

Ik ben er al wel achter dat je dan alle albums in een aparte map moet stoppen en dan overal de albumhoes folder.jpg erin moet zetten. Ben nu bezig om de afbeeldingen met de hand te kopiëren naar alle juiste mappen. Straks moet ik dus ook nog al die afbeeldingen hernoemen naar folder.jpg. Daar zoek ik eigenlijk een programmaatje voor.

@ Maarten03: Ik begrijp niet precies wat je daarmee kunt, met die optie die jij noemt.

ik wil dat er in windows media player mooi al die albums afbeeld.

Ik ben er al wel achter dat je dan alle albums in een aparte map moet stoppen en dan overal de albumhoes folder.jpg erin moet zetten. Ben nu bezig om de afbeeldingen met de hand te kopiëren naar alle juiste mappen. Straks moet ik dus ook nog al die afbeeldingen hernoemen naar folder.jpg. Daar zoek ik eigenlijk een programmaatje voor.

@ Maarten03: Ik begrijp niet precies wat je daarmee kunt, met die optie die jij noemt.

Nou, op zo'n manier kan je makkelijk en snel je doel bereiken.:thumb:

Wat ik altijd doe als ik een compleet album rip (lees: download) is een album.m3u maken. Een m3u is een playlist die door alle muziekprogramma's afgespeeld kunnen worden, je kan ze ook maken in media player. Google is your friend.

Ja, maar om nu van alle 600 albums een .m3u te gaan maken:confused:

of kun je daarmee ook in een keer alles doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan