jpg bestanden openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Als ik een foto neem met mijn creative webcam wordt die opgeslagen in "mijn documenten/webcamalbum". Ik kan die foto niet overbrengen naar "mijn documenten" in windows (98se). Kan de foto wel naar de prullenbak brengen maar kan het jpgbestand niet meer openen. Zo kan ik ook de fot niet doorsturen met een email. Wie heeft de oplossing?

Hoi.........

als je een email opente en je wil een bijlage toevoegen. ALs je dan voor bladeren kiest kan je toch naar de map gaan en hem dan selecteren??

Met welk progje open je normaal een .jpg?

ik open altijd men jpg's met irfanview kan je downen op download.com is lichter programa dan internet explorer en daardoor openen de jpg's sneller

Sorry CompuFreaky, de vraag van mij was slecht gesteld en het was de bedoeling om van azer te weten welk progje hij gebruikt want als hij zonder problemen andere .jpg kan openen en hij kan deze fotos van de webcam wel in de prullekbak werpen dan moet hij deze webcamfotos ook open krijgen. Toch bedankt voor je tip.

Groetjes

Nog altijd niet gelukt!!! Ik krijg de melding (acrobat reader): er is een fout ..... Het bestand begint niet met %PDF.

Waarom gebruik je dan ook Acrobat Reader om een jpg-bestand te openen.

jpg

het symbooltje van acrobat reader staat automatisch voor elke fotovermelding!!!

Kun je even een screenshot van je verkenner geven waar die fotos staan?

Groetjes

Ga naar Verkenner -> menu extra -> mapopties -> bestandstypen -> zoek jpg op -> programma wijzigen -> programma uitkiezen waarmee je plaatjes wilt openen. Herhaal dit voor andere plaatjes zoals bmp en gif.

Laatst bewerkt:
jpg

heel vriendelijk maar de wijzigingen kan ik niet uitvoeren; screenshot????(hoe???? thx!!!

ook in paint hetzelfde probleem: geen foto te zien maar wel dezelfde foutmelding!!!

open je verkenner waar de fotos staan, druk op print screen (rechts naast F12) en plak het in een tekstbestandje. opslaan als tekst en als bijlage meesturen. of tracht een van die fotos mee te sturen als bijlage.

Groetjes

jpg

Instellingen hoe aanpassen: verkenner--mapopties--bewerkingsactie die wordt gestart voor jpg bestanden: in een venstertje staat dan"adobe/acrobat/reader/acrord32.exe" moet veranderd worden maar hoe en waarin? Thx!!

probeer het volgende: rechts klik op het .jpg bestand. Kies: openen met, er zal zich een venster openen waar je verschillende programmas ziet staan. Kies er een beeldverwerkings progje uit . LET OP: als je niet zeker bent zorg dan dat het vinkje bij:" dit programma altijd gebruiken" UIT staat. Als de foto opent kan je het nomaals openen en aanvinken en dan zal dat progje altijd gebruikt worden.

Groetjes

Kies een plaatsjesprogramma wat je op je compu hebt staan bij "wijzigen in". Zoals bijvoorbeeld ACDSee of Irfanview. Internet explorer kan trouwens ook plaatjes weergeven, dus die mag je ook kiezen.

Dit is ook wat khk464 hierboven bedoelt.

jpg

GEVONDEN: foto selecteren en daarna bovenaan op bestand klikken: klikken op "snel weergen" en daar is hij!!! Eindelijk! THX!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan